hp deskjet 710 in wlan : foutmelding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Topicstarter
Ik heb een HP deskjet 710. Deze printer heb ik in een netwerk geplaatst. Officieel geeft hp geen ondersteuning om een 700 printer in een netwerk te plaatsen. Echter door de hint in dit topic te gebruiken lukt het wel.

Kort samengevat houdt het in dat ik op de client pc de lpt poort toewijs.

Wat is nu het probleem?
Bij het opstarten geeft hij en foutmelding dat hij de poort niet kan vinden, en komt met de vraag of je de volgende keer opstarten alsnog wil verbinden. Als je ja indrukt.. duurt het een poosje maar op het eind is de verbinding toch gemaakt en gaat de pc rustig verder.

Ik heb echter geen zin om elke keer dat ik mijn laptop opstart een foutmelding weg te klikken

ik denk dat het te maken heeft met het feit dat de printer eerder wordt gezocht voordat mijn wlankaart wordt geinstaleerd...

specs
HP Deskjet 710
Client: sony vaio n505x
Server: oude pb celeron 400 256mb 4 gb hd...

[ Voor 1% gewijzigd door Alientrader op 04-07-2004 14:54 . Reden: typo's ]

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• Alientrader

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Topicstarter
*kickje* kan natuurlijk niet zo zijn dat er totaal geen reacties zijn...

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• Alientrader

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Topicstarter
nog 1 kickje en dan hou ik het voor gezien

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-05 12:15
Even een kleine tip:
Je kan beter even vertellen hoe je alles hebt aangesloten, want de meeste mensen hebben weinig zin om eerst een ander topic te moeten doorlezen om jou te kunnen helpen. ;)