Toon posts:

[PC:Shrek 2 the game] Hoe versla je godmother?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een probleem. Ik ben al een tijdje Shrek 2 aan het spelen, ik ben nu aangekomen bij een level waar shrek (nu veranderd in een mooie prins) het moet opnemen tegen Godmother.

Zij gooit met allemaal spreuken van die balletjes naar je toe. Je kan ze dan wel wegslaan met je zwaard en dan komen ze tegen haar terecht, maar zij wordt er niet zwakker van. Weet iemand hoe ik haar kan verslaan?

Alvast bedankt!
Wouter

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
kweet niet of dit een topic kaping is maar ik kan niet verder bij de puss in boots })

Verwijderd

Heb even zitten zoeken met google.nl maar niet echt veel nutige dingen gevonden. behalve deze link met een Bean Guide ? misschien staat daaro iets in. Ik heb het spel zelf niet gespeeld (lijkt me niet super)

http://systemlogic.neosee...ducts/GC/shrek2/faqs.html
Hopen dat je hier iets mee kan!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

je moet eten gooien ofzo. althans hoorde ik toevallig gisteren na shrek2 de film toen ik daar was.

ik heb spel zelf niet, ik hebt gisteren toevallig gehoort.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Topicstarter
kenny89 schreef op 05 juli 2004 @ 10:52:
kweet niet of dit een topic kaping is maar ik kan niet verder bij de puss in boots })
Ja die moet je ff doorhebben. Wanneer de poes van boomstam naar boomstam loopt, dan moet je ervoor zorgen dat shrek op de grond een mep geeft. Hierdoor val de poes uit zijn laarsen en wordt daardoor telkens zwakker, dit blijven herhalen en het kan alleen wanneer de poes van de ene naar de andere boomstam loopt.
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:39:
Heb even zitten zoeken met google.nl maar niet echt veel nutige dingen gevonden. behalve deze link met een Bean Guide ? misschien staat daaro iets in. Ik heb het spel zelf niet gespeeld (lijkt me niet super)

http://systemlogic.neosee...ducts/GC/shrek2/faqs.html
Hopen dat je hier iets mee kan!
In iedergeval bedankt! Maar de guide was gemaakt voor een gamecube, en dat is een ander spel dan op de pc. Maar iig bedankt voor het zoeken!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
aa , nu ben ik bij donkey die nu in een paard is veranderd en aan het springen is op de plateau's , maar ik kan op een gegeven moment niet meer verder :S

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:02:
Zij gooit met allemaal spreuken van die balletjes naar je toe. Je kan ze dan wel wegslaan met je zwaard en dan komen ze tegen haar terecht, maar zij wordt er niet zwakker van. Weet iemand hoe ik haar kan verslaan?
Als je zo'n bal terugslaat is ze even bewusteloos (of whatever). Dan naar het midden lopen waar een schaal eten ligt, stuk eten oppakken en gooien en dat herhalen tot ze dood is (duurt een tijd maar je ziet dat het werkt ;)).

Puss In Boots is al opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
kenny89 schreef op 05 juli 2004 @ 23:30:
aa , nu ben ik bij donkey die nu in een paard is veranderd en aan het springen is op de plateau's , maar ik kan op een gegeven moment niet meer verder :S
Waar kan je dan precies niet verder? Het gaat hierbij vooral veel om juiste timing van springen.
IceStorm schreef op 06 juli 2004 @ 12:49:
[...]

Als je zo'n bal terugslaat is ze even bewusteloos (of whatever). Dan naar het midden lopen waar een schaal eten ligt, stuk eten oppakken en gooien en dat herhalen tot ze dood is (duurt een tijd maar je ziet dat het werkt ;)).
Aha oke, bedankt! Maar het probleem is het lukt me niet om het eten op te pakken.... Ik kan ervoor staan of erop staan en dan 1klik op de r-muisknop geven, maar Shrek vertikt het om het eten te pakken... :/

Verwijderd

Kan je niet met die vatsige koning gooien?? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
nee kan niet

Verwijderd

die magische shizzle terugmeppen en dan dat fruti oppakken in het midden en naar d'r kanker gooien. Duurt tijdje voor ze dood neervalt maja dan heb je wle een lekker oma met fruit :)

Verwijderd

ja, dat is een beetje buggie.. werkt niet helemaal lekker
je moet idd die shit terug meppen en dan fruit gooien, zoveel mogelijk achter elkaar. Dat is het laatste level btw ;):p
Pagina: 1