Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] notebooks voor 1 euro ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 14:49
http://www.tweakers.net/p...on=top&Landfilter=Benelux

Vooral PC vergelijk heeft veel prijzen van 1 euro, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk....

Daarbij vraag ik me af of we de term notebook niet beter kunnen gebruiken dan laptop omdat het eigenlijk geen laptops zijn ?!?!

verder offer ik het idee om bij de laptops notebooks deze te sorteren op processor óf ipv de prijs een kolom extra met CPU / MEM / HDD en dat je daar ook op kunt filteren. Ik denk dat je op deze manier de PW aantrekkelijker kunt maken dan sites als Kelkoo.nl of Kieskeurig.nl

2de edit: verder zie ik op veel plaatsen 2x " ,- " in de prijs terug :P

[ Voor 39% gewijzigd door Mr.CeeJay op 04-07-2004 12:04 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

[edit]
Ik ben er mee bezig.

[ Voor 70% gewijzigd door Harm op 04-07-2004 12:25 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Hmmz, dat van 1 en 2 euro prijzen klopt idd weinig van :P
Dat heeft te maken met of een foutje van de shop z'n kant, of doordat we momenteel het PW prijzensysteem aan het aanpassen zijn. De nieuwe prijsindicatie zal namelijk ook cijfers achter de komma bevatten, ipv voorheen alleen cijfers voor de komma door afronding. Hierdoor zie je her en der nog foutieve prijzen voorbij komen zoals je in je edit al aangeeft. Hier zijn we momenteel nog mee bezig en hopen dit zo snel mogelijk op de gehele site in orde te hebben :)

Wat betreft je suggestie om te kunnen sorteren op een kolom op processor of een ander vitaal onderdeel, dit kun je eens voorstellen op devtrack als feature :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De foutieve prijzen zijn weg. Waar het door komt weet ik niet, dat mag Roelant (de PW-meneer ;) ) uit gaan zoeken. Als de prijzen weer verkeerd verschijnen, meldt je het dan even?
Mr.CeeJay schreef op 04 juli 2004 @ 11:58:
Daarbij vraag ik me af of we de term notebook niet beter kunnen gebruiken dan laptop omdat het eigenlijk geen laptops zijn ?!?!
Enlighten me :P , wat is het verschil dan precies?
Mr.CeeJay schreef op 04 juli 2004 @ 11:58:
2de edit: verder zie ik op veel plaatsen 2x " ,- " in de prijs terug :P
Dan moet je even Ctrl+F5 doen of op een andere manier een refresh van je javascripts forceren.

• Mr.CeeJay
1 euro's zijn weg :)
,-,- is weg :)
Wat betreft je suggestie om te kunnen sorteren op een kolom op processor of een ander vitaal onderdeel, dit kun je eens voorstellen op devtrack als feature
devtrack, I've been there before.... :/

na wat onderzoek op o.a. computerwoorden.nl blijkt volgens mij dat notebook en laptop geen wezenlijk verschil uitmaakt, dan is die vraag ook afgehandeld :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mr.CeeJay op 04-07-2004 13:38 ]

@echo off

• Crash
De 1 en 2 euro vermeldingen zijn door Harm verwijdert. We zijn achter de schermen, zoals Harm al aangaf, aan het uitzoeken waar nu precies de oorzaak ligt.

Maar wat is er mis met devtrack?
Als je een goed uitgewerkte voorzet geeft voor een idee, dan zal daar vast en zeker netjes op gereageerd worden. Of de feature er ook daadwerkelijk zal komen is natuurlijk even afwachten, omdat nu eenmaal niet alle voorgestelde features daadwerkelijk gerealiseerd kunnen worden of ook echt nuttig zijn :)

• Mr.CeeJay
Devtrack: Ik heb in het verleden aangegeven dat er op dat er op de frontpage geen link vermelding is naar de DPC hitparade van Distributed Folding, het is enkel het aanmaken van een extra link, de complete code ligt er al voor. Dit is, nu, maanden later nog steeds niet gebeurd. Als excuus komt er dan 'we werken met mensen die belangrijkere dingen te doen hebben en hier geen tijd voor hebben'. Dan kan ik er dus wel vanuit gaan dat mijn voorstel hierboven al helemaal teveel gevraagd is.
Het gaat er dus niet om of iets nuttig is (dat is enkel een mening) en of de voorzet uitgewerkt is (ik zou er zelfs graag bij willen meewerken).

@echo off

• Crash
Ah, ok.
Dat is een discussie die hier verder niet thuis hoort :)

• Mr.CeeJay
Crash schreef op 04 juli 2004 @ 17:21:
Ah, ok.
Dat is een discussie die hier verder niet thuis hoort :)
makkelijk gezegd, move hem dan naar waar hij wel thuis hoort ;)

@echo off

• Robin
  • Niet online
Mr.CeeJay schreef op 04 juli 2004 @ 17:19 iets over Distributed Folding en de frontpage.
Dat daar geen tijd in gestoken wordt kunnen wij niks aan doen en ook niks aan veranderen. Het is op aan de devvers en de mensen die daar boven staan te zorgen dat er als eerste de belangrijkste zaken (frontpage, backend, tools voor de Frontpage Admins en dat soort stuff) goed werken en onderhouden wordt. Blijkbaar is een extra link naar Distributed Folding stats niet als zodanig beschouwd dat het veranderd moet worden. Je zou wel eens kunnen mailen met de mensen die de DPC-nieuwspostings verzorgen of daar eens aandacht aan geschonken kan worden en dan ook de hitparades vermelden.

Het is heus niet zo dat opmerkingen, ideeën en tweaks van bepaalde mensen geweerd worden. Er wordt gekeken of een feature daadwerkelijk iets toevoegt, de bug kritisch is en een tweak nuttig is. Die quote die jij aanhaalt is nooit gezegd: [rml]Femme in "[ FP] DPCH van Distrib. Folding..."[/rml]. Het staat op de devtrack (http://devtrack.tweakers....d_page.php?bug_id=0000187) en wordt op een gegeven moment door een devver in behandeling genomen.

• Mr.CeeJay
Ik zeg niet dat men hier ideeën of opmerkingen van bepaalde mensen weerdt (dat hoop ik toch niet zeg) De quote die ik aanhaal is niet wat Femme aanhaalt over het volledig automatiseren van die links op de frontpage. Het ging in dat geval puur voor het toevoegen van een textbox voor de DPCH posters op de frontpage waar de code al 5x eerder van bestaat. Het is inmiddels anderhalf jaar geleden dat ik dat idee heb geofferd en op basis daarvan zegt mijn gevoel dat wanneer het toevoegen van een link deze moeite en discussie teweeg brengt dat naar mijn idee hetgeen hierboven er dus nooit zal komen.

Robin, ik begrijp dat jij en anderen daar niks aan kunnen doen of veranderen. Ik begrijp dat er duizenden belangrijkere dingen zijn dan een link voor DF op de Frontpage, alleen de afhandeling en verwerking voor zoiets kleins zou in mijn ogen geen anderhalf jaar (and counting) moeten duren.

Ik kom hier als gebruiker en meldt een idee, wat ik dan verwacht is dat er iemand naar kijkt en niet dat 20 man in discussie schieten. Die iemand kijkt er dus naar en beslist of het (al dan niet in aangepaste vorm) toegepast wordt en pland het in.
Iets in een queue zetten voor mensen die andere dingen belangrijker vinden werkt niet motiverend naar mijn idee.

[ Voor 20% gewijzigd door Mr.CeeJay op 04-07-2004 17:55 ]

@echo off

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Mr.CeeJay schreef op 04 juli 2004 @ 17:51:
[..]
Iets in een queue zetten voor mensen die andere dingen belangrijker vinden werkt niet motiverend naar mijn idee.
De tijd van de devvers is nu eenmaal beperkt en er moeten dus keuze's gemaakt worden. Waardoor de ene submit wel wordt afgehandeld en de andere niet. Helaas kan dat dan een teleurstelling zijn, voor de submitter. Helaas valt dat niet te vermijden.

Echter heeft dit onderwerp niets meer vandoen, met laptops of met Buyers Zone in het algemeen. Het topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.