Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 3410: handmatig kortingsnetwerk opzoeken... hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga naar Frankrijk en wil m'n T-Mobile Pre-paid Nokia 3410 meenemen. In Frankrijk zou ik automatisch verbinding via Orange moet krijgen maar als het niet werkt moet ik dat handmatig doen: zo staat het op de site van T-Mobile
Verschijnt in het land van bestemming niet automatisch het kortingsnetwerk in het scherm van je toestel, dan kun je het kortingsnetwerk via je telefoon handmatig opzoeken. Hoe je dat doet verschilt per merk, maar je kunt het in de handleiding van je toestel terugvinden.
Alleen kan ik de handleiding van m'n mobiel nergens vinden... Wat ik zelf uitgevonden heb ik het volgende, en dat wilde ik ff checken of dat het nou inderdaad is, anders zit ik daar straks met een nutteloze mobiel...:

Menu > Instellingen > Telefoon Instellingen > Netwerk Selecteren > en dan kan je kiezen tussen Automatisch (waar 'ie nu op staat) en Handmatig (en als je dat selecteert gaat 'ie zoeken).

Is dat het...? Vind hij dan alsnog automatisch het juiste netwerk...? Wat kan ik verwachten als ik in Frankrijk ben...?

Verwijderd

ehm nee hij vindt nix automatisch, er staat toch dat dat handmatig moet?

verders klopt het idd wat je zegt: je krijgt gewoon een lijst voor je neus met alle beschikbare netwerken, mag je kiezen welke je wilt.

[/überbasic]

Verwijderd

Topicstarter
Okay. Nou, hij vind dus WEL wat automatisch: de lijst van beschikbare netwerken... ;) Ik bedoel: ik hoef geen codes of netwerkadressen in te voeren of zo... ;)

Ik probeerde het net ff (voordat ik dit topic opende) en toen ging 'ie zoeken en toen stopte ik 'm maar voor de zekerheid (voordat er wat helemaal fout ging) en toen dacht ik: mss vind hij dan automatisch het netwerk... :) Maar ik begrijp nu dat ik na dat zoeken dus een lijst gehad met beschikbare netwerken.

Duidelijk. Bedankt!