Wat is het verschil: Hercules 920DVI / 920 PRO DVI

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• dEATHfLOWEr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 22:44

dEATHfLOWEr

Solcon 1GBit symetrical

Topicstarter
[EDIT]: Ik weet niet hoe ik dit topic kan verwijderen maar ik heb het antwoord inmiddels gevonden. De pro heeft een 20ms display (merk: HyDis) in tegenstelling tot 25ms (merk: Samsung) van de niet pro. Het is jammer maar morgen gaat ie terug!

-------------------------------------------------

Ik heb zowel door dit forum als over internet lopen struinen maar nergens kan ik een antwoord vinden op de vraag wat het (vooral technische) verschil is tussen de Hercules 920DVI en de Hercules 920 PRO DVI. Ik heb namelijk gisteren in mijn dolle enthousiasme een Hercules 920DVI gekocht terwijl het ding volgens het bordje op het schap een PRO zou zijn. Omdat het apparaat natuurlijk al enige tijd uit productie was, was ik dolblij er nog ergens een te hebben gevonden. Verder niet opgelet dat er op de doos het woord "PRO" miste. Na de vele lovende woorden door onder andere Tom (http://graphics.tomshardw...play/20031105/lcd-21.html) over juist de PRO versie was ik na het aansluiten zelf niet echt geheel overtuigt. Ik ben toen op internet gaan zoeken om te kijken of er nog iets te tweaken viel maar in de zoektocht kwam ik door elkaar de 920DVI en de 920PRODVI tegen maar begon me toch langzaam te realiseren dat er iets mis moest zijn. Toen ik daarna ook nog eens een plaatje van de Hercules site had gedownload waar de doos van een 920PRODVI zwart bleek te zijn ipv wit keek ik toch maar eens op de doos van het ding dat ik gekocht had. Geen PRO te vinden, en zo ook niet op m'n monitor. Toen zag ik dat de 920PRODVI in November 2003 werd geintroduceerd en dat de manufacturedate van mijn monitor Mei 2003 was werd ik opeens toch wel een beetje deprie. Voor ik hem terug ga brengen wil ik toch graag de technische verschillen weten. Dus wie kan mij daarmee helpen. Alvast bedankt,

dEATHfLOWEr.

[ Voor 12% gewijzigd door dEATHfLOWEr op 04-07-2004 10:52 ]

https://www.avl.nl/

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
hehe had je goed gelezen had je dit wel gezien:
QUOTE: Unlike the earlier versions of the Prophetview 920 "plain and simple," this one has a case that only comes in black and the screen itself is a HyDis 20 ms. As for the rest, it retains the best features of the previous version.
Dees heeft dus 20 ms responsetime, de Prophetview 920DVI heeft 25 ms responsetime, ook komt de PRO versie alleen in het zwart voor, de 920DVI bestaat daarentegen ook in donkerblauw :).

[ Voor 14% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 04-07-2004 13:22 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgende keer wat beter zoeken dus ;)

Dit topic is gesloten.