Toon posts:

[ME] Windows me boot niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had drivers voor mn nieuwe fax machine geinstalleerd op mn laptop, start ik de compu opnieuw op, en hij blijft hangen op het windows scherm tijdens het laden! als ik dan esc intoets, dan zie ik iets met save configuration and updating files, en dan blijft het daarop hangen de compu doet helemaal niets meer. ook als ik in safe mode wil opstarten doet hij niets meer, en komt het weer terug op dat scherm en kan ik er niets meer mee doen!

please help! ik ben ook nog eens die windows me cd kwijt , dus kan het niet opnieuw installeren!!

thanks,

Ashween

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je iets duidelijker zijn over de melding waar je computer nu op blijft hangen? Wat staat daar precies? Als je in het bootmenu aangeeft dat je zelf elke driver handmatig wilt opstarten; loopt hij dan op een bepaald moment vast? Of daarna? Kun je het vastlopen dan omzeilen door deze driver over te slaan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Uit ervaring met Windows ME weet ik dat bij het installeren van drivers vaak conflicten ontstaan, met als uitwerking een Windows ME die niet opstart. Wat je kan doen is in veilige modus opstarten F8 tijdens opstarten van Windows, en gaan testen met drivers. Je gaf zelf al aan dat het gebeurde na het installeren van je faxdrivers, dus 1 ding weetje al het kan daar aan liggen.

Shit ik zie dat je niet in safe-mode kan komen, tis bij mij wel eens voorgekomen dat als ik uhm ff een tijdje uitzet dat daarna wel weer opstart. Probeer eens op te starten zonder dat je fax aangesloten staat.

[ Voor 23% gewijzigd door CycloneX op 04-07-2004 13:38 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i