Netwerk-FAQ, hardware-FAQ e.d.

Pagina: 1
Acties:

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Zijn er hier FAQ's te vinden m.b.t. netwerken, hardware en dergelijke? In het netwerkforum wordt om de andere dag gevraagd wat de juiste kleurvolgorde is van de aders in UTP. Nou ben ik niet te beroerd om te antwoorden, maar het zou wel handig zijn om hier een FAQ voor te hebben, gewoon ter referentie.

Dit is geen verzoek trouwens maar een vraag. Als zo'n FAQ er namelijk niet is, wil ik 'm wel maken en hiero ergens ophangen (of op mn eigen site) maar ik wil geen dubbel werk doen.

Dus: bestaat-ie? Waar?

Bloed, zweet & koffie

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bij mijn weten bestaat die nog niet nee.. ik weet niet of er al iemand mee bezig is, maar ik dacht van niet.

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Voor zover ik weet is er nog geen FAQ en is er ook nog niemand mee bezig. Zou tof zijn als je er een zou schrijven. Deze zou dan eenzelfde plaatsje krijgen als bv. de FAQ van het Audio, Video en HiFi forum.. Als je iets af hebt kun je 't mij mailen, dan zorg ik ervoor dat ie op z'n plek terecht komt.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Schrijf dan ook even het verschil tussen hub, switching hub en switch... dat blijkt ook nogal ingewikkeld te zijn...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
FAQ is verstuurd. Verschil tussen hub switch switching hubs ed komt niet aan de orde, maar wel iets rudimentairder.

Bloed, zweet & koffie