Toon posts:

kan niet meer booten

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van de week een nieuw computersysteem gekocht, alles werkt perfect maar ik wou de data van de oude pc naar de nieuwe pc zetten dus ik alle data overgezet. Vraagt mijn vader of ik de computer opnieuw wil instaleren dus ik denk lekker makkelijk ik formateer hem hier even in mijn nieuwe systeempje vanuit windows xp... duw ik de harde schijf in de andere computer als master wilt die niet meer booten... terwijl ik hem op boot vanaf cd-rom heb staan maar zover komt die nog niet eens....iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? (preciese foutmelding volgt nog mn ouders liggen nu op bed dus kan niet op hun slaapkamer de pc aanzetten)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Geef eens héél wat meer details. Dan doel ik op specs en natuurlijk de foutmelding. Hoe kun je verwachten dat wij een oplossing weten als je in feite amper informatie geeft over het systeem en de foutmelding?

Raku

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Veel te weinig info dit. Ik mis welke hardware het betreft en wat je meer gedaan hebt dan alleen vaststellen dat er niet geboot wordt? Oh ja, je kunt niet altijd zomaar een bootdisk van pc verwisselen, je hebt dan veelal met compleet andere hardware te maken. Anyway, lees de FAQ eens over hoe topics te beginnen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.