Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik zoek meer van zulke tekeningen ...

Pagina: 1
Acties:

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 10:24
ik zoek al uren op google in allerlei talen naar mooie tekeningen van draken ofzo om men kast mee te versieren, ik wordt er gek van want ik vind niks degelijks.

tot ik dit zag, maar ik kan em niet gebruiken zoals hij er hier opstaat spijtig genoeg :'(

http://www.vp-belettering.nl/img/draak.jpg

kan iemand een handje helpen, zoek ik mis of zoek ik op de verkeerde plek (blijkbaar wel :'( )

Verwijderd

Mmmm, je moet maar net weten waar je op moet zoeken. Ga naar google zoek op afbeeldingen naar tribal. Dan vind je er zat. En als je hem echt van draak wilt en je kan hem daar niet tussen vinden. Typ dan dragon erachter :)

Zoiets bedoel je ?
Afbeeldingslocatie: http://www.shareproject.org/leshengliu/leart/tribaldragon.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 00:32 ]

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:34

WPN

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 10:24
bedankt tribal had ik nog niet geprobeerd zo.

ik heb gezocht naar dragons, shenron, bahamut, draak,draken, dragon, in zwart wit, grote , kleine en middelgrote tekeningen, zoveel mogelijk extra stuff enzo, ook prentensites etc.

maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen, maar wel onmenselijk veel dooie links.

bedankt mensen, laat maar komen, misschien is dit leuk om ooit aan de grote faq te adden?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
DrMacabr3 schreef op 04 juli 2004 @ 01:06:

ik heb gezocht naar dragons, shenron, bahamut, draak,draken, dragon, in zwart wit, grote , kleine en middelgrote tekeningen, zoveel mogelijk extra stuff enzo, ook prentensites etc.

maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen, maar wel onmenselijk veel dooie links.

bedankt mensen, laat maar komen, misschien is dit leuk om ooit aan de grote faq te adden?
FAQ is frequently asked questions, en deze vraag wordt nou niet echt frequently gevraagd.

Verwijderd

DrMacabr3 schreef op 04 juli 2004 @ 01:06:

Np. maar zoiets van een Logo verzameling ofzo lijkt me wel handig. Misschien ff overleggen met een modje ?

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ja, daar ben ik al veel té lang voor aan het Lobbyén :p... Een topic met een logo verzameling, speciaal voor de mensen die iets speciaal gedremeld willen hebben...

Mag ik openen?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Van mij mag het. Maak dan wel ff een pro start he :) Niet zo van hier verzamelen wij logo's en klaar :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ja ja, met start posts heb ik inmiddels wel ervaring :p

BTW.. hoe zal ik het noemen?

[CM] Dremel Cut-Out Logo's
[CM] Logo's voor windows
[CM] Het grote Logo verzamel topic
[CM] ....

Ik zou het niet weten...
Persoonlijk vind ik de eerste het beste :)

[ Voor 66% gewijzigd door X-G op 04-07-2004 10:15 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

X-G schreef op 04 juli 2004 @ 10:14:
Ja ja, met start posts heb ik inmiddels wel ervaring :p

BTW.. hoe zal ik het noemen?

[CM] Dremel Cut-Out Logo's
[CM] Logo's voor windows
[CM] Het grote Logo verzamel topic
[CM] ....

Ik zou het niet weten...
Persoonlijk vind ik de eerste het beste :)
Ik vind "[CM] Het grote Logo verzamel topic" het beste :)
Pagina: 1