MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X
heb al gescand met adware maar niets gevonden, zal nog even Spybot - Search & Destroy en HijackThis proberen.
Misschien is het handig als je voortaan in je start-bericht vermeldt wat je zelf al hebt ondernomen, scheelt een hoop overbodige vragen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Is helemaal waar,pven schreef op 04 juli 2004 @ 00:22:
Misschien is het handig als je voortaan in je start-bericht vermeldt wat je zelf al hebt ondernomen, scheelt een hoop overbodige vragen.
ik heb gescand met adware, viruscanner, online virusscanner en, stinger.
Heb geen virus of spyware gevonden, verder is windows up to date en gebruik ik de firewall van XP en de firewall in de router.
Welk programma is dit en waar kan ik het vinden?Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 00:39:
Zoek de (exe)file eens en scan hem eens met link in m'n sig.
Post de output hier.
Heb een scan gedaan met Spybot - Search & Destroy en HijackThis , maar geen resultaat.
Verwijderd
Het is geen programma? Het is gewoon een link naar een site waar je een file op malware kan checken.tstrik schreef op 04 juli 2004 @ 00:51:
[...]
Welk programma is dit en waar kan ik het vinden?
Heb een scan gedaan met Spybot - Search & Destroy en HijackThis , maar geen resultaat.
Spybot - of elk ander programma - is natuurlijk niet heilig..
bedankt voor de hulp, maar ik ben er uit.
Het was op de computer van mijn vrouw en kinderen, het probleem was een oud DOS spelletje.
Ik ben weet nog niet exact de oorzaak, maar het programma is op een of andere marnier niet goed afgesloten en bleef actief ook na een herstart.
Ik heb het nu verwijderd en het probleem is verholpen
heb het nog geprobeerd met link in mijn sig., maar dit gaf geen resultaat, omdat het waarschijnlijk heel oud is.
Het was op de computer van mijn vrouw en kinderen, het probleem was een oud DOS spelletje.
Ik ben weet nog niet exact de oorzaak, maar het programma is op een of andere marnier niet goed afgesloten en bleef actief ook na een herstart.
Ik heb het nu verwijderd en het probleem is verholpen
heb het nog geprobeerd met link in mijn sig., maar dit gaf geen resultaat, omdat het waarschijnlijk heel oud is.
[ Voor 15% gewijzigd door tstrik op 04-07-2004 01:04 ]
Pagina: 1