Toon posts:

Sagem my v55 probleem (camera)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaa!
Ik heb sinds gister een nieuwe mobiel : Sagem My-v55
Ik ben er heel blij mee , maar na al mijn instellingen te hebben bekeken/verandert hebik een probleem , de camera in de telefoon heeft een resolutie van 640X480 , maar sinds ik de instelling Instellingen>Camera>Foto Formaat heb verandert naar klein ( keuze uit groot/klein/op verzoek) zijn al mijn foto's die ik al had gemaakt verkleint , terwijl alleen de foto die ik op dat moment zou nemen klein zou moeten zijn ( 320X240 ). Nu hebik de instelling van het foto formaat weer verandert naar groot ( ook al "op verzoek" geprobeert , maar alle foto's die ik heb EN die ik maak zijn klein , ik ben dus niet meer in staat om foto's te nemen in de resolutie 640X480 (groot) , alsik mijn camera aanzet zie ik ook dat niet heel het beeld wordt gebruikt voor de foto die gemaakt gaat worden wat hiervoor wel was. Heeft iemand ook deze mobiel en heeft hij hetzelfde probleem ... of weet iemand een oplossing ? :? Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 23:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
het beeld van de camera is net opeens groen geworden ( alles flipte) en daarna ging opeens het beeld door de midden en werd het 2x weergegeven , na het opnieuw opstarten van de mobiel was dit weg .

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 23:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
opgelost !!!
omgeruild , en dat gesplitste scherm en groen hoort heel afentoe als batterij laag is :)