Nou, ik zit dus met een probleem. Ik wil Norton antivirus op een xp home machine installeren, maar om de 1 of andere reden krijg ik dit niet voor elkaar. Hij geeft aan dat ik geen privileges heb of zo. Als ik onder administrator wil inloggen krijg ik een melding "u bent niet bevoegd om deze gebruiker te gebruiken" of iets dergelijks.
Onder "safe mode" kom ik er wel in, maar kan ik geen programma's installeren. Om eerlijk te zijn weet ik het echt niet meer.
Heb volgens mij van alles geprobeerd maar niets helpt. dingen die ik geprobeerd heb:
- setup lokaal gekopieerd en toen geprobeerd
- onder safe mode geprobeerd
- Norton 2002 en Norton enterpise edition. Allebei hetzelfde gedoe
- online scannen krijgen ik een "kan engine.dll niet laden" fout
Het heeft wel gewerkt onder norton 2002, maar nadat ik een nieuw moederbord met videokaart erin heb gezet en xp home opnieuw geinstalleerd heb kreeg ik dus dit. Kan wel alle andere programma's erop zetten. Spellen,office maakt niet uit, geen problemen.
Hopelijk kan 1 van jullie me verder helpen!
Onder "safe mode" kom ik er wel in, maar kan ik geen programma's installeren. Om eerlijk te zijn weet ik het echt niet meer.
Heb volgens mij van alles geprobeerd maar niets helpt. dingen die ik geprobeerd heb:
- setup lokaal gekopieerd en toen geprobeerd
- onder safe mode geprobeerd
- Norton 2002 en Norton enterpise edition. Allebei hetzelfde gedoe
- online scannen krijgen ik een "kan engine.dll niet laden" fout
Het heeft wel gewerkt onder norton 2002, maar nadat ik een nieuw moederbord met videokaart erin heb gezet en xp home opnieuw geinstalleerd heb kreeg ik dus dit. Kan wel alle andere programma's erop zetten. Spellen,office maakt niet uit, geen problemen.
Hopelijk kan 1 van jullie me verder helpen!