Toon posts:

Draadloze muis schokt soms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Logitech Cordless Desktop al een hele tijd, nooit problemen mee gehad. Toetsenbord is al overleden (kunnen niet tegen koffie...), maar mijn muis heb ik nog steeds. Werkt prima, maar de laatste tijd gaat hij steeds raarder doen. Om de paar minuten schokt hij even en kan ik ook niet meer klikken. 10 seconden later is alles weer goed.

Dit is best irritant. Er zitten wel oplaadbare batterijen in (900, ik weet het, niet goed), maar hij deed het altijd goed! Een half jaar of zo met deze batterijen, nooit problemen. Ook gewone Duracells geprobeerd, zelfde probleem.

Eerder kapte hij er gewoon direct mee als de batterijen leeg waren, laadde ik ze weer op, alles weer in orde.

Ik denk daarom ook dat het aan de muis zelf ligt of zijn het toch de batterijen om de een of andere vage reden? Elke keer nieuwe batterijen kopen werd me wat te duur...

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Probeer eens de Logitech drivers van je systeem te verwijderen. De muis moet dan gewoon blijven werken (basisfunkties). Een tijd terug een had een kennis van mij ook last van een freeze met zijn muis. Na het verwijderen van de drivers geen problemen meer. Uiteraard is dit geen oplossing van de oorzaak en zul je eventuele extra funkties moeten missen.

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:04
Koop eens oplaadbare batterijen,
neem nimh batterijen, die hebben geen "geheugeneffect"
tot 2200 milliampere!
Laden met de juise lader binnen 14 minuten helemaal weer op!

Kijk op www.informatique.nl voor gp batteries

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op 03 juli 2004 @ 21:58:
Probeer eens de Logitech drivers van je systeem te verwijderen. De muis moet dan gewoon blijven werken (basisfunkties). Een tijd terug een had een kennis van mij ook last van een freeze met zijn muis. Na het verwijderen van de drivers geen problemen meer. Uiteraard is dit geen oplossing van de oorzaak en zul je eventuele extra funkties moeten missen.
Ik heb geen eens drivers geinstalleerd :) Het zal dus wel aan de batterijen liggen denken jullie? Raar, maar goed.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Als je al gewone alkaline batterijen hebt geprobeerd, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de oorzaak daar zit. Het klinkt raar na mijn eerste reply, maar installeer toch eens de driver. Mogelijk geeft die in jouw geval wel een hardwareprobleem aan. Tevens kun je de batterijstatus controleren.

[ Voor 13% gewijzigd door Henk007 op 04-07-2004 01:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op 04 juli 2004 @ 00:55:
Als je al gewone alkaline batterijen hebt geprobeerd, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de oorzaak daar zit. Het klinkt raar na mijn eerste reply, maar installeer toch eens de driver. Mogelijk geeft die in jouw geval wel een hardwareprobleem aan. Tevens kun je de batterijstatus controleren.
Bedankt voor je hulp!!! Mijn muis stond er niet bij (heb eentje met balletje), maar volgens mij zijn alle drivers gelijk. Mouseware heet dat dus. Batterijniveau is goed; we zullen zien of het nu beter gaat!

Nogmaals iedereen bedankt voor de snelle reacties! _/-\o_
Pagina: 1