Toon posts:

Probleem S-video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Panasonic NV-HS820 SVHS video recorder. Echter sinds een tijdje heb ik een probleem ermee. Het beeld via de S-video uitgang is ietwat ruisig en korrelig en met het opnemen via mijn Pinnacle Moviebox DV heb ik ook flikkeringen op kleurvakken als rood en blauw. Via composite heb ik daar geen last van.

De video is al een keer gerepareerd vanwege veel storing op het videokanaal maar dit probleem bleef.

Wat zou het kunnen zijn, en zit er niets anders op dan weer een reperatie? (zit nog in garantie).

Verwijderd

Heb je al eens een andere svideo kabel geprobeerd? als je kabel rot is of erg low-budget dan kan dat ook nog de oorzaak zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Heb 3 kabels geprobeerd en alle 3 hetzelfde resultaat... Vooral de kleur rood geeft n flikkerend beeld.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 00:10 ]

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-02 22:43
ik zou hem toch maar terug brengen voor reparatie als ik goed lees heeft jouw video last van onstabiel tapetransport langs de video koppen of zijn deze ernstig vevuilt, heb je al eens een ander merk tape geprobeerd?

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.

Verwijderd

Misschien ondersteund het 'ontvangende' apparaat geen s-video?