Toon posts:

[XP] Windows update stelt opeens SP2 voor ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg zojuist van m'n "automatic update" te horen dat er een nieuwe update gedownload was... bij installeren bleek dat SP2 te zijn... heeft iemand hier al iets over gehoort. Op de Microsoft website is er iig niets over terug te vinden nog.

Verwijderd

Ik zie hier nog niks, maar dat zouden ze toch aankondigen lijkt mij? Draai je de Engelse of Nederlandse XP?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 21:27 ]

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:23:
Kreeg zojuist van m'n "automatic update" te horen dat er een nieuwe update gedownload was... bij installeren bleek dat SP2 te zijn... heeft iemand hier al iets over gehoort. Op de Microsoft website is er iig niets over terug te vinden nog.
Heb je een UK/US versie van Windows XP?

Powered by KPN

Verwijderd

Topicstarter
UK it is... kreeg net echter ook de melding of ik wou meewerken aan het verstrekken van informatie over "this beta version of windows".

De system properties geven nu aan:

Microsoft Windows XP
Professional
Version 2002
Service Pack 2, v .2149

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 21:33 ]

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:31:
UK it is... kreeg net echter ook de melding of ik wou meewerken aan het verstrekken van informatie over "this beta version of windows".

De system properties geven nu aan:

Microsoft Windows XP
Professional
Version 2002
Service Pack 2, v .2149
Niet final dus, je hebt je waarschijnlijk ergens voor aangemeld ofzo. Je krijgt zoiets toch niet zomaar. Tis in ieder geval niet echt iets nieuws :)

Powered by KPN

Verwijderd

Topicstarter
naja, das dus het bijzondere... kheb helemaal nix gedaan..
kreeg zoals normaal bij een update, dat wereldbolletje in m'n taskbar met de mededeling dat windows update een nieuwe update heeft gedownload, en of ik die wil installeren, en dat heb ik dus gedaan...

Het werkt verder prima "so far", dus das het probleem niet, maar kheb er niet echt om gevraagd ofzo.

Verwijderd

Heel vreemd. Microsoft laat je niet zomaar beta's installeren via Windows Update zonder dat je je daarvoor aangemeldt hebt.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het probleem iets beter omschreven wordt (was: XP SP2?)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-05 14:03

curry684

left part of the evil twins

Laat ik de sceptici even uit de droom helpen: ja ik keek net ook even naar Windowsupdate V5 en die bood me ook SP2 RC2 als critical update aan :)

Het zal puur zijn omdat we dus al de experimentele WinUpdate gebruiken.

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag enkel de Visual C++ 2005 Express Edition Beta geinstalleerd, misschien dat dat iets heeft veroorzaakt, maar ik heb zelf niet actief aan microsoft aangegeven dat ik graag de beta van SP2 zou willen testen.

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 03 juli 2004 @ 21:51:
Laat ik de sceptici even uit de droom helpen: ja ik keek net ook even naar Windowsupdate V5 en die bood me ook SP2 RC2 als critical update aan :)

Het zal puur zijn omdat we dus al de experimentele WinUpdate gebruiken.
Ahhh... oke.. dat zou inderdaad ook kunnen... dat heb ik ook bekeken.
Misschien wel handig om dat op de frontpage er even bij te vermelden...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 21:55 ]

Pagina: 1