Startpagina probleem res://nfyyn.dll/index.html#10213

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg steeds als startpagina res://nfyyn.dll/index.html#10213 ook als hem weer verander, google kon ik niets vinden en hier ook niet?

weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:44

killercow

eth0

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Hier staat de oplossing.

Gebruik het programma About:Buster om je PC op te kuisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben "maar" een vrouw, maar heeft nou niemand gewoon Systeemherstel geprobeerd ipv al die andere ingewikkelde dingen? Bij mij werkte dat goed, nergens geen last meer van al 2 dagen en mijn logfile is ook weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:10:
Ik ben "maar" een vrouw, maar heeft nou niemand gewoon Systeemherstel geprobeerd ipv al die andere ingewikkelde dingen? Bij mij werkte dat goed, nergens geen last meer van al 2 dagen en mijn logfile is ook weer gewoon.
Systeemherstel vind ik echt de allerlaatste oplossing. De instellingen van je PC worden dan wel teruggezet, maar de slechte DLL's blijven gewoon staan. De PC echt opkuisen is dus een betere (maar moeilijkere) oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke Wim, te "simpel" gedacht van mij dan?
Maar WAAR zijn dan die slechte DLL's bij mij gebleven? Zitten ze nu nog ergens verstopt of zo dan?Ik zie nix meer in mijn logfile en de programmaatjes zoals Search Extender,Shopping Wizard, die ik er met geen mogelijkheid af kon krijgen zijn nu ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ze staan in je windows\system32 directory met de hidden, system en read-only attributes aan. Hierdoor zul je ze niet kunnen zien in Explorer en met het dir commando. Je kan zien of die files er nog zijn door in een command prompt "attrib *.dll" te tikken en te kijken of je die dll ertussen zien staan met RHS aan.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snapte geloof ik niet helemaal wat je bedoelt met dat attrib in command prompt...
Heb nu het volgende gedaan: (komt toch op hetzelfde neer?)
In Deze Computer het vinkje voor Hide Protected operating systems files weggehaald.
Dan bij Zoeken *.dll ingetypt.
Tussen alle ongeveer 6000 ! dll's die "slechte" niet gevonden, hoor. Ik neem aan dat ze dan echt weg zijn ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb het wel eens meegemaakt dat Systeemherstel ook bestanden weer verwijderde en verwijderde bestanden weer terugzetten bij het terugzetten van een restore point. Ik heb geen idee onder welke omstandigheden dit zich voordoet, maar het zou best kunnen dat dat bij jou het geval is geweest.

In dat geval ben je er helemaal van af, maar ik zou voor de absolute zekerheid nog wel even Spybot S&D en Spywareblaster draaien.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaaaas.....te vroeg hoera geroepen...snif snif.
Online virusscan gaf 56 ! geinfecteerde .dat files aan in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergat ik nog te melden: virusnaam was Trojan.downloader.agent.ap en
Trojan.downloader.agent.an
Pagina: 1