Vage beeld in sommige spellen

Pagina: 1
Acties:

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
hey

ik heb een hele rare probleem. Het is zo wanneer ik CoD speel krijg ik na ongeveer 2min een hele vage beeld, alsof verticale lijnen bewegen soort water effect (screenshot helpt niet want dan zie je gewoon normaal).
Bij Sof2 demo en Hitman Contracts is er nix aan de hand. Bij underground kreeg ik het ook maar dan alleen bij een klein gedeelte van de racemap en dan springt ie weer terug naar normaal. ik heb de search gebruikt maar werd niet wijzer van, want bij mij is het alleen bij sommige spellen en niet in windows dus zit niet aan de voeding neem ik aan.
ik heb verschillende drivers geprobeerd maar hielp niet.

ik heb de Ti4200 niet overgeklokt is gewoon standaard.
Specs: Celly 2,6Ghz
256 mb ram
Gf 4 Ti4200
Win XP pro

ik hoop dat iemand kan helpen want word er gek van.
thnx!!

Signature

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Toevallig boxen bij je beeldscherm staan? Die kunnen zorgen voor dat water effect. Ik denk alleen wel dat het je alleen in CoD opvalt en dat de rest het ook heeft, maar je het op 1 of andere manier niet ziet...

Als je boxen bij je beeldscherm hebt, haal ze daar weg en kijk of je het nog steeds hebt.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
ik heb inderdaad boxen naast me TFT.
ik zal het proberen.
ik zou het moeten zien want het springt ff 1sec zwart en dan komt die water effect. dus ik zou het wel opmerken.
maar bedankt voor reactie.

Signature

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Ik heb ze uitgedaan en verderop gezet maar ik krijg het nog steeds.
Iemand een opplossing?

Signature

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-08 16:22

KLK

IK denk niet dat het aan je scherm ligt, hij doet het immers goed met andere spellen?

Dus zou het aan je videokaart moeten liggen. Maar dat kan echt van alles zijn, van verkeerde drivers of direct-x tot een hardware fout....

Je hebt al verschillende drivers geprobeert, dus daar zal het (waarschijnlijk) ook niet aan liggen.

Misschien dus iets met je Direct-x?

Ohja, heb je niet meer specs?