Toon posts:

[DV] zoek Noorse vlag in DV of 720x576 pic.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort bezig met video bewerking. Ik ben begonnen een DV-film te bewerken van mijn ouders die in Noorwegen waren.

Nou zou ik graag een noorse vlag (eventueel bewegend) als intro gebruiken.
Ik kan via google niet iets vinden waar ik iets mee kan. Heb vooral gezocht op dingen als: "animated norwegian flag" maar dan kwam ik vooral uit op animated GIF's en dergelijke. hier heb ik weinig aan aangezien ik het op DVD kwaliteit wil hebben en dus ??? 720x576 ??? moet hebben ?

Weet iemand een database van dit soort dingen. Of hoe ik dit het beste op kan lossen?

Ik gebruik momenteel Powerdirector van Medion (niet veel soeps maar het werkt).

P.s. staat dit in het verkeerde forum gaarne een move

Alvast bedankt voor eventuele reacties

een video-bewerkings Noob

Verwijderd

Hier staan een paar redelijke grote:
Google Link

Op DV formaat geef ik je weinig kans, maar die vlag moet niet zo moeilijk te reproduceren zijn in een image bewerkingsprogramma.
Om dat dan weer te laten animeren/wapperen is natuurlijk een heel ander verhaal. :+

Als je het echt animerend wilt, misschien een 'miniatuur' vlag vlak voor de camera houden met de ventilator ernaast?

Verwijderd

mmh.. kan natuurlijk gemakkelijk met 3DS max..
ik ga het niet voor je doen, maar misschien zijn hier ook nog vriendelijke mensen? :P

klikkerdeklik :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 20:59 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

tsja, als je het zelf niet kan vinden dan is het alsnog niet de bedoeling om W&G als zoekmachine te misbruiken... maak het zelf :Y)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.