Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
om te beginnen : gister ben ik onderuit gegaan met mn scooter en daardoor is het beeldschermpje van me n-gage stuk gegaan (zit barstje in, helemaal onderop het schermpje) en geeft dus geen beeld meer. wel doet ie het gewoon nog. maar ik heb geen zin om m terug te sturen naar de fabriek en dan 6 weken te wachten totdat er eindelijk een nieuw schermpje opzit terwijl ik dat zelf in 2 minuten kan doen. :P nu heb ik overal op internet gezocht maar je kunt dus nergens schermpjes voor een nokia n-gage krijgen... :(

nu was mijn vraag : weet iemand toevallig waar je deze kan bestellen/krijgen en hoeveel dat ongeveer gaat kosten? of moet ik gewoon de nokia klantenservice bellen of ze zo'n schermpje kunnen opsturen?

alvast bedankt

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
zwarte markt al geprobeerd? mail ff als dat te ver weg is voor je, als ik dan tijd heb morgen rij ik wel ff langs (dat kan ik absoluut niet garanderen!) das maar een beetje om als ik naar m'n vriendin ga en als ik het goed heb is die zondag open.

met een hamer past alles

Verwijderd

Uit mijn ervaringen blijkt dat een display voor een GSM, net zo duur(of soms nog duurder) is. Wat je dus het beste kunt doen is een nieuwe GSM kopen. Of heel erg goedkoop een N-gage kopen, en de display deruit halen.

Ervaring :
Siemens M50, had ik gekocht voor een prijs rond de 80 euro. Toen ik op zoektocht ging voor een nieuwe display, die een dag ervoor (zonder enige opzet :X) kapot ging, kwam ik erachter dat een display gewoon 150 euro bleek te kostten. Wat heb ik gedaan...Een Nokia N-gage gekocht :D

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
op de zwarte markt liggen de prijzen over t algemeen wat lager ;) maar voorlopig kom ik daar niet meer in de buurt, sorry just88. m'n vriendin gaat vrijdag op vakantie en ik ook binnenkort dus voorlopig ga ik niet naar haar toe ( :'( )
kom wel dagelijks in beverwijk voor m'n werk maar de zwarte markt is alleen op zaterdag en zondag open...
maar als ik half augustus nog langs moet gaan mail je maar

met een hamer past alles

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Just88

Heb je het toestel ook verzekerd? Anders kan je het toestel bij de verzekering claimen en nadrukkelijk melden dat er haastige spoed is omdat je geen ander toestel hebt om mee te bellen, trouwens een Nokia Certified Point kan je ook uit de brand helpen, moet je alleen wel aangemeld zijn bij Club Nokia om aanspraak te kunnen maken op een leentoestel geloof ik...

[ Voor 17% gewijzigd door Le0032 op 13-07-2004 15:24 ]