Muis(cursor) wil niet wat ik wil

Pagina: 1
Acties:

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:32

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn muiscursor maar weet niet of het aan de muis of aan de software ligt maar ik gok op dit forum. Zit ik fout dan verplaats het maar.

Ik heb een laatste editie Aldi Medion computer (Windows XP Home) waar o.a. een draadloze muis bij zit. De muiscursor vertoont de laatste tijd echter vreemde trekken. Hij schiet spontaan omhoog of valt ineens omlaag zonder dat ik mijn muis beweeg. Vandaag is daarbij gekomen dat ik regelmatig mijn muiscursor niet verticaal kan bewegen, alleen horizontaal. Soms weigert hij helemaal dienst.

Hij is schoon, de batterijen zijn vol (compu is 3 maanden oud) en onder elke ondergrond doen de problemen zich voor.

Iemand een idee hoe ik van deze vervelende kwaal afkom?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

o ja hoor! oplossing!.......een nieuwe kopen!... :+ en dan een goed merk.....logitech ofzo.

Zeg dan niets :z

[ Voor 19% gewijzigd door Pollewob op 03-07-2004 20:05 ]

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
He, bedankt he! :|

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
mja lekker antwoord ja...

Ik denk (ook) dat het aan je muis ligt. Probeer eens een andere :)

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

mss dat het radiosignaal gestoord wordt?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 20:28

Nik

Nee, dit zijn je batterijen die leeg zijn! Ik heb die PC ook, en had er ook last van. Nieuwe batterijen erin en hij doet het weer perfect.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 03:35
Batterij leeg?

Verwijderd

-Stef- schreef op 03 juli 2004 @ 19:41:de batterijen zijn vol (compu is 3 maanden oud)
Na 3 maand is dat al leeg hoor....

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Een muis gaat gouw leeg hoor. Mijn logitech cordless desktop moet ook om de 2 weken in de lader. Dus 3 maand vind ik al knap

[ Voor 91% gewijzigd door Westereen op 03-07-2004 19:58 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 20:28

Nik

Het zijn zeker weten de batterijen. Anders even je muis schoonmaken. maar dit probleem is al vaak langsgekomen hoor. Er is zelfs een heel forum over Medion computers (GSC) en daar stellen ze die vraag iedere dag wel :S

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ik heb er nu een andere muis aan die het wel goed doet. Na 3 maanden de batterijen leeg? Da's snel dan. En het wegschieten van de cursor, is dat ook te wijten aan de lege batterij?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:17

Zerora

Ik Henk 'm!

-Stef- schreef op 03 juli 2004 @ 20:11:
Ik heb er nu een andere muis aan die het wel goed doet. Na 3 maanden de batterijen leeg? Da's snel dan. En het wegschieten van de cursor, is dat ook te wijten aan de lege batterij?
Ik denk het wel.
Mijn Microsoft Wireless Intellie Explorer 3.0 muis deed hetzelfde toen de batterijen leeg waren en ik te eigenwijs was om ze te vervangen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 03:35
-Stef- schreef op 03 juli 2004 @ 20:11:
3 maanden lang?? Luister je met je discman ook 3 maanden lang muziek? Ja dat heeft ook te verwijten aan lege batterijen aangezien het signaal niet meer goed is..

Verwijderd

Mijn oplossing was 4x oplaadbare AA batterijen.
2 in de muis, 2 in de batterij-oplader, en als ie dan maar enigzins kuren begon te vertonen wisselde ik de batterijen om.

Maar nu heb ik een Logitech MX900, en da's met 'laadbak'. :9

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
AAA wordt dat dan. Ok bedankt, ik
weet wat me maandag te doen staat.

Verwijderd

Deze vraag kanj e ook stellen bij de Medion experts op www.decibyte.nl en dan naar FORUM Supermarkt PC.
Pagina: 1