ik ben van plan om een sub te gaan maken deze zomer. maar ik ben nog een n00b op dit gebied, dus ik zit nog met een paar vragen.
1- ik ga een 150 wat woofer kopen, maar ik kan geen eindversterkers vinden op conrad, en bij de search op GoT ben ik ook niet veel wijzer geworden over winkels waar ik deze kan kopen.
2- ik heb op conrad wel een 70 watt monoversterker gevonden, zou deze het goed doen ivm de woofer, want het lijkt mij dat je een woofer bijna nooit op 150 watt continu gebruikt.
3- als deze versterker niet goed is, welke raden julile me dan aan.
4- ik heb bij elkaar een budget van ongeveer 100 euro voor de versterker, zou dit te doen zijn? want anders meot ik nog ff wchten
5- is een scheidingsfilter per se nodig, of kan het ook zonder?
Bij voorbaat dank -cheezy
edit: woops, titelnaam, gragen moet vragen zijn
1- ik ga een 150 wat woofer kopen, maar ik kan geen eindversterkers vinden op conrad, en bij de search op GoT ben ik ook niet veel wijzer geworden over winkels waar ik deze kan kopen.
2- ik heb op conrad wel een 70 watt monoversterker gevonden, zou deze het goed doen ivm de woofer, want het lijkt mij dat je een woofer bijna nooit op 150 watt continu gebruikt.
3- als deze versterker niet goed is, welke raden julile me dan aan.
4- ik heb bij elkaar een budget van ongeveer 100 euro voor de versterker, zou dit te doen zijn? want anders meot ik nog ff wchten
5- is een scheidingsfilter per se nodig, of kan het ook zonder?
Bij voorbaat dank -cheezy
edit: woops, titelnaam, gragen moet vragen zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 19:20 ]