Film maken van spel?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredone51
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-10 20:45
Ik zag laatst iemand die zal maar zeggen zijn beeldscherm had gefilmt tijdens het spelen van NFSU.
Dus het was gewoont spel, alleen dan gefilmt.
Weet iemand een programma waarmee dit kan en dat mijn computer niet super traag word?

mvg Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je al gezocht met Google bijvoorbeeld?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-10 16:13

DynaMikeY

1976 Kever 1300

http://www.fraps.com

Maar het heeft wel flinke impact op je systeem...

Godjira schreef op 03 juli 2004 @ 19:03:
Heb je al gezocht met Google bijvoorbeeld?

Iemand wijzen op Google, search, policy, faq en weet ik veel wat nog meer is natuurlijk leuk, maar als je zelf geen oplossingen aanbiedt, dan is je posting net zo waardeloos, zo niet nog waardelozer.

[ Voor 68% gewijzigd door DynaMikeY op 03-07-2004 19:05 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Niet dat jouw post niet waardeloos is maja ;)
Hij zegt namelijk: Weet iemand een programma waarmee dit kan en dat mijn computer niet super traag word?
En bij fraps, is dit wel degelijk het geval, waarschijnlijk heeft hij dit programma ook al lang geprobeerd, ander zei die niet : Weet iemand een programma waarmee dit kan en dat mijn computer niet super traag word?

knippe plakke knippe plakke :)

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theredone51 schreef op 03 juli 2004 @ 19:01:
Weet iemand een programma waarmee dit kan en dat mijn computer niet super traag word?
Heel makkelijk....Nee dat kan niet. Als je wil dat je systeem niet langzamer wordt kun je wel een videocamera aan de video-uitgang van je pc hangen. Alle andere software voor de pc vreet veel geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste oplossing is via de TV-out een ander PC aansluiten met een TV-kaart erin.
Dat gaat zonder vertraging.

Met het voornoemde FRAPS kan het ook, je moet dan wel de resolutie vrij laag zetten, maar dat is voor het filmpje niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-10 17:33
2 pc's kan ook 1tje met TV-in (tvkaart) en andere met TV-out, zo doe ik t weleens.
dus de 1 daarmee speel je het spel via je tvout en de ander die neemt op via zijn tvin.

Uiteraard is het resultaat goed te noemen, aangezien ze allebei hun eigen cpu belasting hebben.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

psies .. ik heb zelf ook paar keer met 2 pc's (mocht je dat hebben staan natuurlijk) perfect mun ingame shit kunnen opnemen op andere pc. Met geluid alles erop en eraan. Moet je wel een kaart met video-in hebben. Maar dat werkte perfect, en dan merk je uiteraard nix in je game zelf met spelen. Want Fraps is haast niet te doen. Loopt dan supertraag, waardoor je niet lekker een mooi iets kan maken. (ook wannneer ik hem op 640x480 zet) en je hebt ook nog eens geen geluid.

Let wel op dat het dan op deze manier veel MB's vreet .. Maar je hebt dan wel EN geluid en goed beeld.

Kheb het ook eens gedaan met mun videorecorder aan mun pc gehangen en dan op videoband opnemen .. Maar tja videorecorder gebruik ik eigenlijk nooit meer (niet voor videobanden iig ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Dentheman

Zie signature

Heeeel toevallig was hier vandeweek ook een topic over

maargoed, hier je proggie

[url]http://www.thesilver.net[\url]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman89 schreef op 03 juli 2004 @ 19:34:
Heeeel toevallig was hier vandeweek ook een topic over

maargoed, hier je proggie

http://www.thesilver.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je kan snagit proberen die kan volgens mij directx apps capturen naar avi ofsow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10 22:22
je hebt 2 mogenlijkheden
1) hardwarematige capture, ksot je honderder euri aan hardware

2) Fraps. je PC wordt er echt niet sloom van als je weet hoe het moet.
fraps schrijft enorme hoeveelheden data weg, dus als je 1024*786 @ 30FPS aan het opnemen bent, met een HDD met <10k RPM dan lag je weg.

met een 7200rpm schijf kun je nog wel opnemen @ 15-20 fps, en met een 5400 rpm schijf moet je echt naar 800*600 @ 10fps

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een vraag en heeft eigenlijk niets met Spielerij opzich te maken. Maar omdat ik het idee heb dat je zelf totaal niet gezocht hebt, gooi ik het topic gewoon dicht. Dit is al zo vaak langsgekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.