Toon posts:

Toolbar die niet wég te krijgen is... please HELP !

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via GOT alles gezocht over deze toolbar, zag er nog geen topic over staan. Heb Spybot geprobeerd, hielp niet, hij blijft er zitten.

Als ik in de balk kijk onder 'view' en dan 'toolbars' heet ie Hole Sect Atom...

Weet iemand hoe deze weg te krijgen is!! Ik word er doodmoe van... 8)7

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Ad-aware, SpySweeper (betere) en SpyHunter... downloaden, installeren, scannen. Succes, als het dan niet lukt, dan is er nog HijackThis.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
thanx, ga het even proberen

Verwijderd

kijk ook even in je configuratiescherm ---> software, daar staan soms installs zoals "Windows SA" of "Windows SR", die verwijderen en grote kans dat je van die meuk afbent. Kijk ook ff in de FAQ Beveiliging & Virussen, hier op GoT

verder vrees ik dat hier een slotje op komt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 19:13 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 19:11:
[...]
verder vrees ik dat hier een slotje op komt :)
laat dat soort opmerkingen aub achterwege...

Intentionally left blank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er mist te veel info om je te kunnen helpen ;)

Lees het sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten even door, volg de tips en open een nieuw topic met de juiste info. Dan kunnen we wellicht helpen die troep te verwijderen :)
En SCHREEUW! dan niet zo in de titel, je bent niet de enige die ooit spyware heeft gehad en we zijn niet blind ;)

offtopic:
En El.Toro: "er komt een slotje" is waar maar daar heeft de topicstarter zo zonder enige uitleg niets aan en het helpt de sfeer niets: check Policy mbt replies in 'slechte' topics daar even voor :*

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 03-07-2004 20:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.