Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 18:03

Upke dupke

Oompa Loompa

Topicstarter
Hallo,

Vroeger dacht ik er wel eens over om een PDA te kopen. De vraag die mij altijd bezig hield was "heb ik het eigenlijk wel nodig?" En ik denk nu deze vraag met een ja te kunnen beantwoorden.

Komend school jaar begin ik aan een stage op een basisschool. Dus zal ik naast mijn persoonlijke, mijn school/huiswerk ook nog afspraken in mijn agenda moeten schrijven die plaats vinden op mijn stage plek. Ik denk dat mijn agenda er dan uit zal zien als een onoverzichtelijke hoop rotzooi. Dat ziet hij er nu al uit.

Bovendien heb ik al zitten denken om een MP3 player aanteschaffen die mij vermaak zal bieden tijdens de fiets reis van huis naar die stage school.

Ik wordt ziek van al die notitie blaadjes die afgelopen school jaar gemaakt heb. Dat moet toch digitaal kunnen?

Ook wordt ik gek van mijn ZIP en diskettes die het de helft van de tijd laten afweten. Dus zat ik al te denken aan het aanschaffen van een USB stick.

Recap:
- Agenda
- MP3 playing support (WMV etc mee genomen)
- Snel notitie mogelijkheden met stylus
- Ik wil word bestanden tussen PC's kunnen uitwisselen.
- Docking station is handig (voor thuis)
- En toch wel battery life van s'morgens tot dat ik thuiskom. (7.00-17.00)

Ik hoef er geen camera, gps of netwerk/bluetooth in te hebben. (Ik veracht die camera telefoontjes.) Ik wil het ding graag na mijn vakantie in Oostenrijk aanschaffen zodat ik nog een groot deel van de tijd kan gebruiken om bekend te worden met dit apparaat. Ik heb dan rond de 400 euro te bestenden. (denk ik :) )

Wat raden jullie mij aan. Zoals ik al zei ik betaal niet graag voor dingen die ik toch niet gebruikt, camera's en dergelijke. Ik wil ook geen spelletjes of zo op het apparaat spelen, daar voor heb ik mijn desktop. Ik wil hem puur en alleen in mijn werk omgeving gebruiken. Ook maakt het me niet zo uit of hij nou Palm OS of Pocket OS (windows?) is. Ik vind Pocket OS mooier, maar is het ook functioneel genoeg, Palm OS programma's zijn dacht ik gratis. (?)

Ik ben verdwaald in de PDA wereld. Kunnen jullie mij helpen?

(Ik hoop dat ik alles vermeld heb wat bruikbaar is. Ik zoek niet de beste PDA ik zoek er een die mij de functionaliteit bied die ik nodig heb. Ik heb wel gezocht over het internet maar dan krijg ik lijsten van specs te zien, nou 8)7 .. Ik weet nog net wat een Xscale is, of hoe het zit met het geheugen maar dat is dat.)

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een Tungsten|E (PalmOS, geen bluetooth, geen wifi, ~200 euro) met 512MB SD-kaart en losse cradle. Kan alles wat jij wilt, en je houdt binnen je budget genoeg geld over voor wat extra's zoals een grote kaart.

Programma's voor het PalmOS zijn niet gratis. Kijk eens rond op palmgear.com
Er wordt standaard een agenda, mp3-speler, kladblok en documents2go (feilloze synchronisatie met MS Office) meegeleverd. Voor WMV moet je apart pocket-tunes kopen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als ik jou was zou ik kijken naar een Ipaq 2210, die heeft alles wat je wilt en geen camera, netwerk (wel bluetooth)

Wat versta je precies onder 'snel notitie mogelijkheden met stylus' ?
Voor WMV moet je apart pocket-tunes kopen
Als ik me niet vergis ondersteund Windows Media Player wel standaard WMV

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 03-07-2004 18:49 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 18:03

Upke dupke

Oompa Loompa

Topicstarter
Bedankt voor de 2 snelle suggesties, ik leg een lijstje aan.

Snelle notitie mogelijkheden. Stel ik zit in de klas. En er moet iets opgeschreven worden, ik weet dat het niet zo groot wordt, maar wel belangrijk. Ik pak mijn PDA, neem de stylus druk op een of andere knop notitie en begin te schrijven.

Zou dat gaan?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Misschien heb je wat aan de volgende topics:
PDa kopen, welke moet ik nemen?
PDA Keuze. Ervaringen gevraagd.

Deze vraag is al zo vaak aan bod gekomen. Als je nog helemaal niet weet welke PDA je wilt kopen, oriënteer je dan eerst op de mogelijkheden, je wensen, en dan kun je op die lijsten met specs die je al hebt gevonden vast wel een paar modellen vinden die daaraan voldoen.

Je vraag is nu nog veel te algemeen: iedereen zal een andere PDA aanraden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.