Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Goed/goedkoop onderdelen bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb her en der wat info gevonden op het forum en in de FAQ maar niet echt een topic dat specifiek ingaat op waar je het beste (lees vooral goedkoop ;) )electronica onderdelen kan kopen. Behalve dat voor LED/LCD's http://www.world-led.com/ een goede is :+

Ben er al achter dat Conrad met bepaalde dingen echt (heel) veel te duur is, maar soms de moeite waard voor dingen bepaalde items.

Kwam op het forum een aantal keer Reichelt tegen en die is inderdaad behoorlijk goedkoper, soms zelfs de helft vergeleken met Conrad 8)7 en heeft volgens mij een behoorlijk asortiment.
kon op de site van Reichelt alleen niet goed vinden hoe het zit met leveringen naar Nederland (behalve dat het minum order bedrag 100 euro is, in tegenstelling tot 50 zoals ik hier ergens op GoT las)
Wie heeft er ervaring met Reichelt, i.e. service, levertijd, etc.? en weet hoe het zit bestelkosten en mogelijkheden als rembours, vooruitbetalen of op rekening?

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik bestel mijn electronica onderdelen altijd bij www.futurlec.com. Bestellingen binnen 10 werkdagen bezorgt voor 5 euro. Nog nooit problemen gehad.

Ook nog nooit btw betaald trouwens, terwijl dat eigenlijk toch zou moeten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:39:

kon op de site van Reichelt alleen niet goed vinden hoe het zit met leveringen naar Nederland (behalve dat het minum order bedrag 100 euro is, in tegenstelling tot 50 zoals ik hier ergens op GoT las)
Wie heeft er ervaring met Reichelt, i.e. service, levertijd, etc.? en weet hoe het zit bestelkosten en mogelijkheden als rembours, vooruitbetalen of op rekening?
Reichelt levert aan Nederland enkel bij vooruitbetaling, minimum orderbedrag is recentelijk verhoogd van 50 naar 100 euro en de verzend-en bestelkosten zijn ca 22 euro. Dat was een tijdje geleden nog 7 euro.
Als je een flinke bestelling hebt kan het nog goed uit, want Reichelt levert kwaliteitsonderdelen voor een heel lage prijs.

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

En niet te vergeten de locale electronica boer, ik weet niet waar je woont maar ik haal mijn meuk vaak bij Radio Piet. (is dat nou een echte elcronica boeren naam of niet? :P) 't is vaak wel duurder dan via Conrad, Futurlec etc maar voor 3 schakelaartjes is 5 a 10 euro verzendkosten ook ietwat overdreven... ;)

offtopic:
Woohoo, m'n 200ste post :7 :*) (en dat nog altijd zonder OW's :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Vermicellisoep op 03-07-2004 21:54 ]

Nooooh! Stahp!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Oeh.. FuturLec kun je ook PCB's laten maken, voor de mensen die niet willen kloten :p

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 10:47
Vermicellisoep schreef op 03 juli 2004 @ 21:53:
En niet te vergeten de locale electronica boer, ik weet niet waar je woont maar ik haal mijn meuk vaak bij Radio Piet. (is dat nou een echte elcronica boeren naam of niet? :P) 't is vaak wel duurder dan via Conrad, Futurlec etc maar voor 3 schakelaartjes is 5 a 10 euro verzendkosten ook ietwat overdreven... ;)

offtopic:
Woohoo, m'n 200ste post :7 :*) (en dat nog altijd zonder OW's :P)
Het probleem is dat Radio Piet echt heel duur is. Eerder zat in Arnhem display en daar haalde ik nog wel eens wat. Tegenwoordig haal ik eigenlijk nooit meer zut :) Maar dat is toeval. Piet is een hele leuke zaak maar duur!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-11 20:49
Inkoopactie!!!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

www.laupro.nl voor liefhebbers van een i.a.

ARME AOW’er

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-10 21:38
Er was de afgelopen tijd een grote IA bij Futurlec. Kon je heel veel krijgen maar die is geeindigd omdat de organisator was vergeten invoerrechten en btw erbij te rekenen en daarmee kwam het op even duur als Conrad.
Maar hij heeft wel gezegd dat hij binnenkort waarschijnlijk een Reichelt IA gaat doen dus dan moet je gewoon www.inkoopacties.net even in de gaten houden.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:01

DaWaN

'r you wicked ??

www.nedis.nl is erg leuk, alleen jammer genoeg alleen voor bedrijven. Als je een bedrijf weet wat via nedis levert (zoals wij :) ) dan kun je daar voor hele leuke prijzen dingen krijgen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Nebuch schreef op 04 juli 2004 @ 11:25:
Er was de afgelopen tijd een grote IA bij Futurlec. Kon je heel veel krijgen maar die is geeindigd omdat de organisator was vergeten invoerrechten en btw erbij te rekenen en daarmee kwam het op even duur als Conrad.
Maar hij heeft wel gezegd dat hij binnenkort waarschijnlijk een Reichelt IA gaat doen dus dan moet je gewoon www.inkoopacties.net even in de gaten houden.
Heb ik gelezen ja, maar dat je dan op dezelfde pijzen als Conrad uit zou komen lijkt mij wat sterk.
Futurlec is ook erg goedkoop, heb er ook al eens besteld en toen hoefden we geen BTW te betalen.
De tweede keer dat we er bestelden trouwens wel.

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11 09:28
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:38:
[...]

Heb ik gelezen ja, maar dat je dan op dezelfde pijzen als Conrad uit zou komen lijkt mij wat sterk.
Futurlec is ook erg goedkoop, heb er ook al eens besteld en toen hoefden we geen BTW te betalen.
De tweede keer dat we er bestelden trouwens wel.
Toen betaalde je alleen 19% BTW? Of ook nog invoerrechten. Over conrad ik heb gewoon even snel wat prijzen vergeleken. Het klopt inderdaad dat niet alles goedkoper is.

offtopic:
ik ben dus die ia-organisator

Verwijderd

Weet ik zo niet meer, is al een jaar geleden, denk het niet, in mijn herinnering was het een procent of 20 dat erbij kwam...

Verwijderd

Ik heb 1x wat onderdeeltjes besteld bij http://www.voti.nl/ was met een irda controller 4x zo goedkoop als conrad.

Verwijderd

Topicstarter
Goede tips, dank u _/-\o_
Pagina: 1