Notebook 2004 TU/eindhoven

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:40
Hardware
Jaarlijks wordt een notebook geselecteerd. Zaken waarbij bij de selectie op gelet wordt zijn: algemene-, grafische- en mechanische performance. Doel van deze uitgebreide selectie is te komen tot een keuze van een notebook, die optimaal geschikt is voor gebruik tijdens de opleiding. De notebook die aangeschaft wordt is identiek voor alle verschillende opleidingen en is geschikt bevonden voor de zwaarste opleidingen.

In 2004 - 2005 is de volgende configuratie notebook aangeschaft:

IBM Thinkpad T42

Intel Pentium M 1.7 processor met Dothan architectuur, 2048kb cache

768 MB intern geheugen

60 GB harddisk

geïntegreerde combo dvd cdrw

15” kleuren TFT scherm, resolutie 1400x1050

ATI Radeon 9600, 64 Mb

geïntegreerde wireless netwerkadapter 802.11b/g, ingebouwde antenne

onboard 10/100/1000 netwerkadapter

onboard 56K6 modem inclusief telefoonsnoer en telefoonstekkers voor Nederland

US keyboard met Euro symbool

geïntegreerde geluidskaart

PCMCIA slot: 2 x type II

2 x USB 2.0 poort

S-video

Afmetingen: 31 x 311 x 255; gewicht: 2.1 kg

Garantie: werelddekking

deugdelijke mechanische constructie, geschikt voor intensief gebruik door de doelgroep

geschikt voor transport in de door TU/e gekozen rugtas

De notebook wordt geleverd met: Targus rugzak, netwerkkabel, veiligheidsslot, Microsoft muis, RSI standaard, los toetsenbord, manual en recovery CD.

Iemand ervaring met deze notebook. en doe ik er verstandig aan dit ding voor 1000 euro aan te schaffen. ( andere 1000 euro wordt naar 3 jaar kwijtgescholden )

edit: typo

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pfft..

we worden bedolven onder dit soort topics van universiteiten en hogescholen. Is het niet handig hier een verzameltopic voor te maken? Dit is dan weer een thinkpad t42; volgens mij heb ik die al een keertje langs zien komen. ff zoeken dus.

ping 127.212.23.124

Dit topic is gesloten.