Toon posts:

NeWb vraag: Is infrarood gratis?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon dit niet vinden met de 'search' optie. Maar ik wil t toch even zeker weten. Is het versturen van bestanden van de ene telefoon naar de andere telefoon gratis met Infrarood? En is het ook mogelijk om spellen door te sturen?.

Als je dit een domme vraag vindt ga er dan aub ook niet op in, want dat is dan weer allemaal nutteloze moeite.

Alvast Bedankt

ps: meerdere berichten zullen volgen, dus denk niet dat ik hier alleen maar 1 message post ;)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
1: ja, 2: ligt aan telefoon of dit mogelijk is...

[ Voor 93% gewijzigd door ludo op 03-07-2004 17:21 ]

Verwijderd

ja is gratis, net als bluetooth (of bedoelde je dat)

Verwijderd

Topicstarter
ludo schreef op 03 juli 2004 @ 17:21:
1: ja, 2: ligt aan telefoon of dit mogelijk is...
Oke bedankt, ik heb dus de Nokia 6230, en zou graag Snake willen hebben. Ik heb geprobeerd de Snake EX van de gsm van mijn vader (nokia 6600) naar die van mij te sturen dmv infrarood, maar het is dus onmogelijk om dat spel te verzenden. Zijn er misschien andere opties? om het te kopen vind ik het niet waard. Ik heb ook nog niks om het van mijn pc naar mijn gsm te transferren (bluetooth of usbkabel fzo). Is er misschien een site waar ik m kan laten verzenden naar mijn gsm, of kost dit weer teveel?

• MiStErMaNiAc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04-2020
Ooit aan gedacht of die telefoon compatible met elkaar zijn qua spellen?

www.retroforum.nl

Verwijderd

Topicstarter
MiStErMaNiAc schreef op 03 juli 2004 @ 17:49:
Ooit aan gedacht of die telefoon compatible met elkaar zijn qua spellen?
Nope, vandaar deze vraag ;-)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:37

Korakal

Up up up!

Welkom op GoT :) Als je je even een beetje verdiept had in wát infrarood nou precies is, dan had je snel genoeg kunnen vinden dat dit gratis is. Google is daarbij onmisbaar ;)

We verwachten van de forumbezoekers dat ze op z'n minst vooraf wat onderzoek doen, en die stap mis ik in jouw verhaal. Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om te zien welke policy hier gevoerd wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.