Ik heb de volgende setup: Alcatel Speedtouch Home met daaraan een 3com 3cr856-95 router.
Het volgende gebeurt:
Zodra ik ga downloaden, via overnet of nieuwgroepen, klapt mn internet verbinding eruit.
Geprobeerd:
Heb de router al een aantal keer opnieuw ingesteld.
Ook heb ik in beide apparaten de nieuwste firmware gezet.
Modem zonder router werkt wel goed alleen dan heeft maar 1 pc internet.
Router is getest door een vriend van me met een Demon verbinding en een zyxel modem. Daar werkt ie wel goed.
Misschien iemand met dezelfde setup die me ermee kan helpen?
Voor de rest heb ik op de pc's geen firewall draaien. Wel een virusscanner.
Geen opmerkingen van search gebruiken want heb ik gedaan en vind er geen bruikbare oplossing. Ook een nieuwe modem/router kopen zie ik niet als een oplossing. Zou gewoon moeten werken.
Tnx voor alle hulp alvast.
Het volgende gebeurt:
Zodra ik ga downloaden, via overnet of nieuwgroepen, klapt mn internet verbinding eruit.
Geprobeerd:
Heb de router al een aantal keer opnieuw ingesteld.
Ook heb ik in beide apparaten de nieuwste firmware gezet.
Modem zonder router werkt wel goed alleen dan heeft maar 1 pc internet.
Router is getest door een vriend van me met een Demon verbinding en een zyxel modem. Daar werkt ie wel goed.
Misschien iemand met dezelfde setup die me ermee kan helpen?
Voor de rest heb ik op de pc's geen firewall draaien. Wel een virusscanner.
Geen opmerkingen van search gebruiken want heb ik gedaan en vind er geen bruikbare oplossing. Ook een nieuwe modem/router kopen zie ik niet als een oplossing. Zou gewoon moeten werken.
Tnx voor alle hulp alvast.
edit:
Heb een basis adsl verbinding lopen via HCCnet. De snelheden zijn 2240/416 kbit/s.
Heb een basis adsl verbinding lopen via HCCnet. De snelheden zijn 2240/416 kbit/s.
[ Voor 6% gewijzigd door Killop op 04-07-2004 00:32 ]
What are we gonna do tonight?