Toon posts:

ABN Studenten Creditcard

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens,

Ik weet dat dit hier HELEMAAL fout staat ... maar ik zou echt anders niet weten waar ik het wel moet plaatsen.
Ik moet verifieren van een site dat ik daadwerkelijk de houder ben van m'n credit card.
Ik moet dus nummer, 3 cijferige code van achterop, naam en ook het telefoonnummer dat je kan bellen dat er op staat geven.
Mijn kaart ligt nog thuis ... ben op vakantie ... zou iemand me even kunnen helpen door te kijken welk telefoonnummer er bij hun op de kaart staat en dat mij even doorgeven ...
dat zou ik erg op prijs stellen.

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Op mijn AAB credit card (geen studentencard) staat: (31) (0) 30 - 2835304

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:12
Op mijn ABN studentencreditcard staat dit nummer: (31) (0) 30 - 2835888

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:37

Korakal

Up up up!

Studentencard en 'gewone' credit card van de ABN Amro zijn beiden hetzelfde (alleen de limiet verschilt).

Recast: het leek me toch logischer om gewoon even op www.abnamro.nl te kijken, dan kwam je dit tegen:
http://www.abnamro.nl/nl/...oonnummers/overzicht.html
Telefonisch uw bankzaken regelen, een snelle (hypotheek)berekening maken of een vraag stellen over een van onze producten? Via 0900 – 00 24 (lokaal tarief) kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons terecht. Vanuit het buitenland belt u: +31 10 241 17 20 (normaal tarief).
Maargoed, probleem is opgelost, gelieve toch niet dit soort excuses te gebruiken om je topic in I&T te zetten...

Dit topic is gesloten.