Ik heb eigenlijk al een geruime tijd een vaag probleem met mijn monitor (Samsung SyncMaster 800 TFT). Af-en-toe en meestal als ik aan het internetten ben valt mijn monitor weg voor een seconde. Hij schiet dan even in de standby stand en het scherm wordt zwart.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Ik dacht eerst dat het aan internet explorer lag, maar na installatie van Netscape blijft het probleem ook bestaan.
- Nieuwe drivers gedownload voor mijn Geforce 2 Ti, maar ook dat helpt niet (ook oudere drivers lossen het probleem niet op)
- Andere monitor aangegeven in windows XP maar dat helpt ook niets.
Tijdens andere activiteiten zoals het spelen van games treedt het probleem ook niet op. Ook is het probleem niet reduceerbaar in die zin dat als ik de site waarbij het probleem optrad opnieuw open de monitor opnieuw uitvalt.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Wat heb ik al geprobeerd:
- Ik dacht eerst dat het aan internet explorer lag, maar na installatie van Netscape blijft het probleem ook bestaan.
- Nieuwe drivers gedownload voor mijn Geforce 2 Ti, maar ook dat helpt niet (ook oudere drivers lossen het probleem niet op)
- Andere monitor aangegeven in windows XP maar dat helpt ook niets.
Tijdens andere activiteiten zoals het spelen van games treedt het probleem ook niet op. Ook is het probleem niet reduceerbaar in die zin dat als ik de site waarbij het probleem optrad opnieuw open de monitor opnieuw uitvalt.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Expecho op 03-07-2004 13:53 . Reden: wat aanvullende info I ]