Ik zou het type nummer willen weten, ik weet dat het een compaq is, maar verder niet, op compaq.com zoeken gaat ook niet zo makkelijk, compaq heeft zoveel verschillende types
Als iemand toevallig weet welke het is.. Reply ff

Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 13:39 ]
Heeft compaq dan een Sattelite Serie? Geloof het niet hoor.. Das toshiba, en aangezien er compaq op het scherm staat.. lijkt het me een compaq!Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 13:04:
je ziet onder het toetsenbord een klein lcd met wat knopjes. afaik hebben ze dat alleen maar gedaan bij bepaalde modellen van de satelite pro. kun je daar iets mee?
ping 127.212.23.124
Zou je me dan kunnen vertellen wat er mis met zo'n HPA scherm is?UltraSub schreef op 03 juli 2004 @ 19:34:
Ik zou iig opletten, want als het een HPA scherm is (wat compaq veel heeft gebruikt), liet ik hem mooi liggen
aha... ok, dat moet ik niet hebben, ik zoek ongeveer een goed laptopje.. voor niet te veel geld... Misschien dat iemand er hier eentje weet? een Dell latitude Cpi... is zeer welkom....UltraSub schreef op 03 juli 2004 @ 19:42:
Slecht beeld imo. Zeer langzaam scherm, en vertekend mateloos.
Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel met vertekenen, maar het komt er op neer dat als je bijvoorbeeld je startmenu open zet, bijvoorbeeld de verticale randen doorlopen over je scherm.
Moeilijk moeilijk, maar het zijn echt geen fijne schermen.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq