Welke Laptop is dit?

Pagina: 1
Acties:

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:55
Afbeeldingslocatie: http://computer.2dehands.nl/fotos/5797580.jpg

Ik zou het type nummer willen weten, ik weet dat het een compaq is, maar verder niet, op compaq.com zoeken gaat ook niet zo makkelijk, compaq heeft zoveel verschillende types

Als iemand toevallig weet welke het is.. Reply ff :)

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Mail de verkoper zou ik zeggen!?

• nautaonline
Al gedaan, maar heeft nog niet terug gereageerd.. en ik dacht.. misschien zijn ze sneller hier ... ;)

Verwijderd

je ziet onder het toetsenbord een klein lcd met wat knopjes. afaik hebben ze dat alleen maar gedaan bij bepaalde modellen van de satelite pro. kun je daar iets mee?

het is nog vroeg 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 13:39 ]

• nautaonline
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 13:04:
je ziet onder het toetsenbord een klein lcd met wat knopjes. afaik hebben ze dat alleen maar gedaan bij bepaalde modellen van de satelite pro. kun je daar iets mee?
Heeft compaq dan een Sattelite Serie? Geloof het niet hoor.. Das toshiba, en aangezien er compaq op het scherm staat.. lijkt het me een compaq!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

't is een compaq, maar wel een model van een jaar of 3 terug!!
Kweenie wat je verwacht te kopen, maar.. dat je dat ff weet. 't is echt een celery 700 ofzo..

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Compaq Pressario 1400:
Afbeeldingslocatie: http://www.nbook.ru/nb/compaq-p-1400.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.cliniccomp.com/hardware/images/notebook-compaq.gifAfbeeldingslocatie: http://www.genuine.com.tw/b2c/product/allproduct/enews/images/b_Presario1400.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 15:10 ]

• nautaonline
Thnx! Nou kan ik ff wat meer informatie inwinnen :)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik zou iig opletten, want als het een HPA scherm is (wat compaq veel heeft gebruikt), liet ik hem mooi liggen ;)

• nautaonline
UltraSub schreef op 03 juli 2004 @ 19:34:
Ik zou iig opletten, want als het een HPA scherm is (wat compaq veel heeft gebruikt), liet ik hem mooi liggen ;)
Zou je me dan kunnen vertellen wat er mis met zo'n HPA scherm is?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Slecht beeld imo. Zeer langzaam scherm, en vertekend mateloos.
Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel met vertekenen, maar het komt er op neer dat als je bijvoorbeeld je startmenu open zet, bijvoorbeeld de verticale randen doorlopen over je scherm.
Moeilijk moeilijk, maar het zijn echt geen fijne schermen.

• nautaonline
UltraSub schreef op 03 juli 2004 @ 19:42:
Slecht beeld imo. Zeer langzaam scherm, en vertekend mateloos.
Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel met vertekenen, maar het komt er op neer dat als je bijvoorbeeld je startmenu open zet, bijvoorbeeld de verticale randen doorlopen over je scherm.
Moeilijk moeilijk, maar het zijn echt geen fijne schermen.
aha... ok, dat moet ik niet hebben, ik zoek ongeveer een goed laptopje.. voor niet te veel geld... Misschien dat iemand er hier eentje weet? een Dell latitude Cpi... is zeer welkom....

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

zoekt een goed laptopje voor niet teveel geld --> wou je hem tweedehands kopen ofzo (omdat je met die gare compaq komt) 8)7

Gregor van Egdom Krekr

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Wat wil je uitgeven? Als je voor weinig geld een laptop wilt om te tekstverwerken ofzo, kijk dan eens op ebay voor refurbished modellen.

Als je wat meer wilt uitgeven: ik zag net op otto.nl een fujitso siemens amilo m7400 voor €799,- . Dan heb je een centrino met cd-rw en wireless lan enzo.

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Pagina: 1