[zoek] laptop met lang batterij gebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 20:13
Ik heb al een tijdje rondgekeken op internet maar kan nog niet echt iets zinnigs vinden.

Wat ik zoek is een nieuwe laptop waarbij het aller belangrijkste is dat hij lang op de batterij (accu) meegaat. verder moet er gewoon Office etc. op gedraaid kunnen worden, dus geen games etc.

weet iemand welke goedkope laptop de langste batterij levensduur/gebruik heeft?

ik dacht bijv. aan een BenQ http://www.multicom-shop....HPSESSID=fSPPCyHEaVcr42EQ
maar die vind ik toch wel erg duur.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@TS:
denk erover na, dat het uitgeven van 1000 euro aan een laptop vrij definitief is. Je kan niet later onderdelen vervangen. De keuzes die je maakt zijn dus voor het overgrote deel niet meer terug te draaien. Wat helpt: zoek 3 systemen uit, en maak hier een mooi excellsheet (oid) van met prijzen, specs die voor jou belangrijk zijn etc. Dit staat op de site van de fabrikanten, vaak in pdf.
Check of je die drie systemen een beetje kan vinden op internet, reviews enzo. Bel eens rond naar de Mycoms/Mediamarkten/Computerboeren-op-de-hoek wat zij hebben liggen. Misschien hebben ze één van de drie die je gekozen hebt liggen, dan kan je er eens mee prutsen. Altijd handig.
Daarna post je hier je bevindingen en onderbouw je je keuze. Dan krijg je ongetwijfeld op en aanmerkingen, en dan geef je je 1000 euro uit, of meer omdat je inmiddels beseft dat goedkoop duurkoop is. *schop tegen schenen*

Sterkte met je aankoop. :)

ping 127.212.23.124

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit is wel redelijk zelf uit te zoeken. In de CSL technische documentatie kan je bijvoorbeeld al veel tips vinden bij het kopen van een notebook. Hierbij komen ook punten als accutijd naar boven.

Ik wil je daarnaast even tippen een weekje te wachten; we zijn namelijk bezig met een notebook best buy guide. Het onderwerp 'office notebook' wordt aarin ook behandeld. ;)

Dit topic is gesloten.