Toon posts:

Duron systeem, vage klachten......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn duron 700@850 mhz MSI k7t pro2 133 mb cas3, leadtek tnt2, maxtor 20gb 5400rpm, spire orb >1ghz heb ik hele vage problemen..... Hij heeft last van data verlies, HD wordt soms niet meer gedeteceerd, Loopt vast bij opstarten van win98, als ik hem een tijdje helemaal uitzet (incl switch op voeding) doet hij het soms weer. Kan dit komen door de 235 watt voeding, en zo ja waarom doet hij het dan soms wel normaal? Hij is pas 1 week geleden gebouwd, heeft 1x 1 nacht probleemloos staan te downloaden, heeft nu voor de 2e keer een complete crashe.... Please help me???

:')

Verwijderd

300W voeding kopen NU!!!
en ff een virus scanner over je pctje halen

Verwijderd

Inderdaad, even een 300W voeding gaan halen. Ik had precies de zelfde klachten totdat ik er 1 kocht

Verwijderd

235 watt ------->>>> aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Heb ik ook een tijdje gehad met m'n cyrix 250mhz, als ik 1 fan erbij zette starte die niet eens meer op, zelf de fan van de voeding ging niet draaien

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, 235 is bij verdere bestudering een 250 watt A-oppen voeding en dus geen 235 watt maar 250, goed gekeurd door AMD http://www1.amd.com/duron/power

Ik heb nu cd-rom eruit gemieterd inc voeding, heb HD nu op controller 2 en de voeding stekker verwisseld voor die van de cd-rom, systeem start nu wel op tot en met windows logo, blijft dan hangen, HD lampje blijft branden, is dit voeding probleem??

2e x booten detecteerd hij hd weer niet.... |:(

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voeding.
`k heb nu ook 235W, maar na de kerst komt er een Duron in mijn systeem. Vandaar dat ik een 300W besteld heb mij CompTech World.
Om dit soort problemen te omzeilen.
Pagina: 1