Eerst eventjes wat specs:
Packard Bell systeem....
Mobo: ms6119 bx2
proc: PIII 450
128mb geheugeh
Ati videokaart.
Het probleem is als ik wil verbinden via isdn ik direct een blauw scherm krijg, nieuwste drivers zijn geinstalleerd windows is volledig up-to-date (voor zover dat kan!) Het blauwe scherm dan krijg je info over dat er een fout is opgetreden en om meer schade te voorkomen, blablabla
.. Maar dan komt er als bestandje capi20.sys naar voren. Dus een capi en driver probleem, maar ik heb al de nieuwste driver geinstalleerd. Geen stekelige vragen die je moet beantwoorden met: 'Toch doorgaan'
. Volgens mij dus (zou je toch denken) compatibel met windows, maar toch zo'n klote blauw scherm
. Iemand anders dit ook gehad? Zoeken met google op capi20.sys bied ook niet echt een oplossing.....
ohw ja, als je dit dan gehad hebt hoe heb je het dan opgelost, dat mag je ook vermelden
!
Packard Bell systeem....
Mobo: ms6119 bx2
proc: PIII 450
128mb geheugeh
Ati videokaart.
Het probleem is als ik wil verbinden via isdn ik direct een blauw scherm krijg, nieuwste drivers zijn geinstalleerd windows is volledig up-to-date (voor zover dat kan!) Het blauwe scherm dan krijg je info over dat er een fout is opgetreden en om meer schade te voorkomen, blablabla
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-