Toon posts:

Geluid zuigt major bij MSI K8N Neo Platinum

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb onlangs een stel luidsprekers gekocht van Creative I_trigue L3500. Als deze aansluit op de MSI dan is het geluid echt om te :r . Stemmen hoor je helemaal op de achtergrond. Het lijkt wel of Anoek met d'r hoofd in een koekblik zit. Vervolgens heb ik het creative setje op mijn laptop aangesloten (Compaq Evo N800c), en top geluid niks aan het handje :? . Ik heb de nieuwste Realtek driver geinstalleerd nm versie 5.10.0.5560. Verder heb ik nog wat gespeeld met de MSI Digicell audio plugin, maar dat heeft de situatie maar marginaal verbeterd.

Zijn er nog weer MSI K8N Neo Platinum bezitters waarbij het geluid echt niet om aan te horen is, of ben ik de gelukkige met een maandagochtend model? >:)

gr
Marck

Verwijderd

Wel op 2.1/stereo staan? Je hebt van die gasten die het geluid op 5.1 zetten, hun 2.1 setje d'r injassen, en dat plugje wordt dan JUIST het center/sub kanaal, en ja, dan heb je anouk in een koekblik een tiësto onderwater...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, binnen control panel --> geluiden en audio apparaten heb ik gekozen voor stereoluidsprekers voor het bureaublad. Het lijkt mij dat het daar niet aan kan liggen.

Ik gebruik trouwens Windows XP SP1

gr
Marck

Verwijderd

Topicstarter
Ben zelf natuurlijk verder aan het puzzelen geweest. Ik heb het probleem inmiddels opgelost, door de volgende driver te installeren, wdm_a360.exe. Deze is van Realtek zelf.

Gelukkig doet ie ut nu, anders had mij dit weer een hoop pieken gekost. Andere geluidskaart en zo.

gr
Marck

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Blij toe dat hij het nu weer doet :) Maar zou je in het vervolg willen opletten waar je een topic plaatst? Je hebt een probleem met de audio van je PC. Daartoe had je een topic in Audio, Video & HiFi Forum moeten openen. Of je had de FAQ van dit subforum moeten doornemne, onder het Welkomst gedeelte staat ook uitgelegd welke topics exact hier in PMG horen en welke in de andere subfora :)

PMG --> AV + dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 03-07-2004 06:49 ]

Dit topic is gesloten.