Ik ben ten einde raad, ik heb het virus: Bloodhound.W32.1, en heb op google gezocht naar remove tools. Jammer genoeg ben ik NIETS
tegen gekomen. Natuurlijk wel van symantec, maar daar kon ik NIETS vinden over een remove tool. Voordat ik norton ging installeren, kreeg ik de melding "wilt u u computer nu scannen op virussen, zodat er niets mis kan gaan in de instalatie", ik klikt op ja. Ik kreeg het volgende:
=========================================================
===============RESULTATEN PRE-INSTALLATIESCANNER===============
Overzicht:
Scan voltooid om 23:19:37 op 2-7-2004.
Aantal gescande bestanden: 5850
Aantal gevonden infecties: 1
Aantal gerepareerde bestanden: 0
Aantal verwijderde bestanden: 1
Aantal geïnfecteerd gebleven bestanden: 0
Details:
C:\RECYCLER\S-1-5-21-1644491937-1390067357-839522115-1003\Dc13.exe was geïnfecteerd met Bloodhound.W32.1. (VERWIJDERD)
Gelukkig dacht ik, eindelijk ben ik van dat virus af, maar jammer genoeg was dat het niet. Installatie ging goed, maar naardat ik mijn scanner wou update, sloot hij automatisch het venster.
.
Ik dacht bij mezelf, ik probeer het in msconfig, maar naardat ik wat .exe filetjes uitschakelde (wat ook te maken had met het virus d8 ik: Wuagrd.exe en wuamgrd.exe) werd die ook meteen afgesloten en had dus geen tijd.
Het verwijderen gaat trouwens zonder problemen, maar binnen 5 sec staat ie er weer
.
Ik probeerde het volgende:
Ik ging mijn systeemherstel automatisch uitzetten, zodat het virus, na het opstarten van het verwijderen van het virus, niet meer zich zelf kon herstellen, dat mog ook niet baten.
Hopenlijk hebben jullie een (nederlandse
) uitleg, of nog beter...een goed werkent remove tool
Btw, voor meer info over dit virus:
http://www.symantec.com/a.../data/w32.ngvck.4920.html
btw, ik ben niet SUPER goed met een computer...
===============RESULTATEN PRE-INSTALLATIESCANNER===============
Overzicht:
Scan voltooid om 23:19:37 op 2-7-2004.
Aantal gescande bestanden: 5850
Aantal gevonden infecties: 1
Aantal gerepareerde bestanden: 0
Aantal verwijderde bestanden: 1
Aantal geïnfecteerd gebleven bestanden: 0
Details:
C:\RECYCLER\S-1-5-21-1644491937-1390067357-839522115-1003\Dc13.exe was geïnfecteerd met Bloodhound.W32.1. (VERWIJDERD)
Gelukkig dacht ik, eindelijk ben ik van dat virus af, maar jammer genoeg was dat het niet. Installatie ging goed, maar naardat ik mijn scanner wou update, sloot hij automatisch het venster.
Ik dacht bij mezelf, ik probeer het in msconfig, maar naardat ik wat .exe filetjes uitschakelde (wat ook te maken had met het virus d8 ik: Wuagrd.exe en wuamgrd.exe) werd die ook meteen afgesloten en had dus geen tijd.
Het verwijderen gaat trouwens zonder problemen, maar binnen 5 sec staat ie er weer
Ik probeerde het volgende:
Ik ging mijn systeemherstel automatisch uitzetten, zodat het virus, na het opstarten van het verwijderen van het virus, niet meer zich zelf kon herstellen, dat mog ook niet baten.
Hopenlijk hebben jullie een (nederlandse
Btw, voor meer info over dit virus:
http://www.symantec.com/a.../data/w32.ngvck.4920.html
btw, ik ben niet SUPER goed met een computer...