Toon posts:

TFT met zero pixelgarantie

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben van plan een TFT aan te schaffen, maar ik wil zekerheid dat er geen defecte (sub)pixels zijn.

Nu is mijn vraag, waar ik als Belg, al dan niet online, een TFT kan bestellen?
Ik wil gerust wat meer neerleggen als ik dan zekerheid heb dat er geen defecte (sub)pixels zijn.
Ook zou het makkelijk zijn dat als ik online bestel en ik defecte (sub)pixels ontdek, ze deze gewoon komen ophalen en een nieuwe brengen.

Alvast bedankt voor de reacties!

Greetz

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kun je niet wat grote belgische PC winkels bellen, en hun vragen of ze zo'n garantie hebben??
In nederland verkopen de meeste groote winkels het wel :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 23:03

DaRoot

Some say...

Iiyama biedt voor ong. € 50 extra de garantie dat een scherm 100% pixelperfect is.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Gaan we weer, laatste tijd wel beetje afgezaagd hoor! TFT's en dode pixels. Punt een het word erg overdreven en je kan gewoon een extra garantie voor afsluiten bij vele webwinkels zoals PcVergelijk. www.pcvergelijk.be

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hey, als je met de GoT search zoekt vind je werkelijk TIG topics hierover. Aub die doorlezen ipv een niets verder toevoegende topic te starten...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.