Toon posts:

Firefox ftp mapweergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus dat firefox (0.9.1) de dir's als mapjes laat zien als ik naar een ftp toe connect. Is dit mogelijk? Hij laat het nu gewoon zien als een http-dir zegmaar.

Ik heb gezocht naar verschillende extensions, maar niks dat erop leek. Op de mozilla website kan ik ook niets vinden.

Alvast dank!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor zover ik weet wordt bij de "mapweergave" van IE de verkenner gebruikt. Ik denk dus niet dat het mogelijk is dit in Firefox te krijgen zonder dat er een extension o.i.d. beschikbaar is.
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 22:37:
Ja oke, maar weet iemand dan of er zo'n extension is, en eventueel waar te downloaden?
Die is er dus niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Genghis Khan op 02-07-2004 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, maar weet iemand dan of er zo'n extension is, en eventueel waar te downloaden?

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

Kan niet.

Ze zijn bij Mozilla wel bezig met verbeterde FTPondersteuning, en met een beetje mazzel kan het dus in de toekomst.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. heel jammer, dan is er toch nog 1 nadeel bij die browser ;)

Want zo kan je ook geen bestanden uploaden, of kan dat wel op een andere manier in firefox?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 22:41 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 22:40:
Want zo kan je ook geen bestanden uploaden, of kan dat wel op een andere manier in firefox?
Nee, dat kan niet. Maar dat gaat in de toekomst dus wel kunnen.

Verwijderd

Waarom zou je iets als mapjes moeten laten zien om te kunnen uploaden? Werkt gewoon slepen niet?

ah blijkbaar niet..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 22:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
okeej, weet ik genoeg!
Pagina: 1