Toon posts:

Geheugen kapot ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Allemaal :)

Ik ben al enige tijd hier druk aan het lezen en ik haal hier superveel info vandaan.
Het enige probleem waar ik nu mee zit is een computer van een vriend van mij.

Ik kreeg veel op zijn pc "bad pool caller" fout enz enz :?

Nu heb ik dat memtest programma gedownload op diskette gezet en de volgende uitslag.... volgens mij is het geheugen aan vervanging toe ? 8)7

Ik weet niet of ik foto's kan bijvoegen (ff 2 foto's gemaakt van de meldingen)

http://server7.web-mania....bums/album37/POTO0001.jpg
http://server7.web-mania....bums/album37/POTO0002.jpg

het zijn een beetje grote foto's |:( maar beter te groot dan te klein :+

alvast bedankt!!!!!!

Verwijderd

eh, wat verwacht je precies van deze post? Je hebt een PC die niet lekker werkt, en memtest geeft bakken vol met fouten aan.. dan kan ik wel gaan zeggen dat het je voeding is, maar zou je me dan wel geloven? ;)

Oftwel.. lijkt me weinig eer aan te behalen voor de mede-gotter hier.. de kans dat het geheugen kapot is, is wel erg groot.. immers als je hoefgetrappel hoort moet je aan paarden denken en niet aan zebra's...

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Ehm... Je ziet toch dat hij errors aangeeft?
Met nadruk op "errors".

Ja dus, hij is kapot.

Als je garantie hebt, vlug gebruik van maken. ;)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

probeer per reepje te testen.
en morgen ff naar de shop voor vers geheugen :P

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie _/-\o_

Ik heb net van de Sweex Kast de voeding vervangen eerst zat er een orginele 300watt in en nu een Q-tec 400watt.

Morgen zal ik het geheugen vervangen en dan maar hopen dat de blauwe beelden (alleen met afsluiten) weg zijn :)

Groeten Rogér

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De foutmeldingen zijn echt wel duidelijk? Er staan adressen onder 'failing address', terwijl dat niet mag en er zijn hoeveelheden Errors vermeld .. Dus, wat wil je met dit topic? Bevestiging? Handje vasthouden? Nee, zo werkt GoT echt niet. En jouw topictitel deugt ook van geen kanten.

Lees eens rustig het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] door om jezelf een berer beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 02-07-2004 22:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.