The Alpha & The Omega, de/het eerste en het laatste.
Wat ik me vaak afvraag, is er intelligent buitenaards leven?
Veel mensen zeggen dat het wel zo MOET zijn aangezien er zooooooo veel sterren zijn dat de kans toch aanzienlijk groot is voor intelligent leven buiten deze wereld,
maaaaaar iemand moet toch ooit de eerste zijn,
misschien zijn wij dat wel en is het dus goed mogelijk dat er NOG geen ander buitenaards leven is, gewoon omdat wij de aller eersten zijn in het hele universum.
(Trekkies zullen dit wel begrijpen, kwam namelijk ook voor in star trek.)
En zal er ooit ook een laatste intelligente levensvorm zijn???
Ik zit hier vaak over na te denken, maar hoe vaker ik erover nadenk hoe minder dat ik het snap, nu leg ik me gewoon neer bij de conclusie dat het menselijk brein dit soort vraagstukken niet aankan.
Wat ik me vaak afvraag, is er intelligent buitenaards leven?
Veel mensen zeggen dat het wel zo MOET zijn aangezien er zooooooo veel sterren zijn dat de kans toch aanzienlijk groot is voor intelligent leven buiten deze wereld,
maaaaaar iemand moet toch ooit de eerste zijn,
misschien zijn wij dat wel en is het dus goed mogelijk dat er NOG geen ander buitenaards leven is, gewoon omdat wij de aller eersten zijn in het hele universum.
(Trekkies zullen dit wel begrijpen, kwam namelijk ook voor in star trek.)
En zal er ooit ook een laatste intelligente levensvorm zijn???
Ik zit hier vaak over na te denken, maar hoe vaker ik erover nadenk hoe minder dat ik het snap, nu leg ik me gewoon neer bij de conclusie dat het menselijk brein dit soort vraagstukken niet aankan.