Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

agp riser 20 euro :S (sorry vorrige topic was te snel dicht)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb ff gegoogeld en: alle prijzen van agp risers boven de 20 euro.
Dit vind ik tog een beetje te gek voor zo'n rotdingetje.
Ik kon echter geen goedkopere winkel vinden met google. Op ebay zag ik dat iemand in amerika ze voor 12 dollar aanbood, daar begin ik niet aan vanwege lange en dure shipping.
Hier is dus mijn vraag: weet iemand een goedkope winkel met een beetje normale prijs van 10 a 15 euro want ik vind de prijzen die ik heb gezien veel te hoog.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
1. als je topic te snel dicht gaat, mail je een mod hierover, maar maak je geen nieuw topic!
2. je wil wel 15€ betalen voor een riser, maar geen 20€? :? :/

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Tjeeez, het is duur, dat weten we maar daar doe je toch niks aan, het kost nou eenmaal klauwen vol geld.

[ Voor 25% gewijzigd door Thunde® op 02-07-2004 21:15 ]

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 21:45

Tux

Die riser cards worden niet echt superveel gebruikt, en als ze gebruikt worden is dat in 99% van de gevallen in servers. Een aangezien servers betrouwbaar moeten zijn en er weinig vraag naar is, is het logisch dat risercards vrij duur zijn ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Solovine
Fire69 schreef op 02 juli 2004 @ 21:11:
1. als je topic te snel dicht gaat, mail je een mod hierover, maar maak je geen nieuw topic!
2. je wil wel 15€ betalen voor een riser, maar geen 20€? :? :/
Jahhh de mod gooide hem niet dicht omdat ik iets verkeerd had gedaan maar omdat ik hier na mijn 2de post al om vroeg, ik dacht dat ik genoeg wist namelijk.

*ik vind 10-15 euro (dus ongeveer 12.50 euro) wel een stuk minder dan 20-25 euro (dus ongeveer 22.50)

Ik vraag ook gewoon of iemand toevallig een adresje weet zodat ik 10 euro kan besparen.

[ Voor 21% gewijzigd door Solovine op 02-07-2004 21:25 ]

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-05-2024

hannos

pardon me

Wat doe je moeilijk om die prijs zeg. Als die dingen zo duur zijn wat zou dat. Verder als je niet zoveel betalen wilt dat kun je het volgende doen:
1. Het product niet kopen.
2. Onderhandelen over de prijs bij de desbetreffende verkoper.
3. Verder zoeken (in het buitenland) naar een aanbieder die het goedkoper voor je kan leveren.

• Solovine
H a N N o schreef op 02 juli 2004 @ 21:30:
Wat doe je moeilijk om die prijs zeg. Als die dingen zo duur zijn wat zou dat. Verder als je niet zoveel betalen wilt dat kun je het volgende doen:
1. Het product niet kopen.
2. Onderhandelen over de prijs bij de desbetreffende verkoper.
3. Verder zoeken (in het buitenland) naar een aanbieder die het goedkoper voor je kan leveren.
Als ik nou voor elk onderdeel wat ik voor casemodden ga gebruiken 1.5x zoveel moet betalen ben ik een stuk duurder uit maar bedank voor je nuttige reactie :r .
10 euro vind ik veel, en je mag weten dat ik zo 1000 euro contant heb als ik eve naar de bank loop maar 22.50 voor zo'n flutdingetje vind ik gewoon wat overdreven.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

Exigence

dnkroz

Alexio schreef op 02 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Als ik nou voor elk onderdeel wat ik voor casemodden ga gebruiken 1.5x zoveel moet betalen ben ik een stuk duurder uit maar bedank voor je nuttige reactie :r .
10 euro vind ik veel, en je mag weten dat ik zo 1000 euro contant heb als ik eve naar de bank loop maar 22.50 voor zo'n flutdingetje vind ik gewoon wat overdreven.
Dan doe je gewoon optie 1 :) Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Die dingen zij zo duur.... en ze worden heus niet goedkoper als je hier komt klagen hoe duur je die dingen vindt.
Dus koop ze voor de prijs waarvoor ze aangeboden worden, of vind zelf iets goedkopers uit.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:40

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Alexio schreef op 02 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Sorry maar dit vind ik een beetje overdreven reactie "als ik even naar de bank loop heb ik zo 1000 Euro" dude boeit niet al had je 50.000 euro. Feit blijft zoals hierboven ook al beschreven staat, riser cards gebruikt men eigenlijk alleen in servers servers moeten betrouwbaar zijn daarom vereist de riser natuurlijk ook een dergelijke structuur. Als je dat teveel vind dan zal je naar een andere oplossing moeten gaan kijken. Tis dus kiezen of delen of er iets meer voor betalen of zoeken in het buitenland naar een verkoper die het goedkoper kan. Kan je niks aan doen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Fire69
  • Laatst online: 21:46
Goh, wat ben jij een grote jongen, zo maar even 1000€ bij de bank halen. ;)

Je moet niet voor elk onderdeel 1.5x zoveel betalen. Enkel voor dit (volgens jou dan, want het is gewoon niet goedkoper te krijgen waarschijnlijk.), en dat kost je dus 10€. Tja, jammer. Ofwel betaal je dat ofwel koop je het niet. :)

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:39
Dingetje? Bedenk wel dat zo'n dingetje je AGP signalen super snel moet geleiden en dus waarschijnlijk van goud moeten zijn.
Waarom doe je moeilijk? de prijs is 20 euro boem bats klaar, een AMD3200 kost me ook 250 euro, dan vraag ik toch ook niet waarom hij geen 200 euro is.
Probeer gewoon eens af te dingen in de winkel misschien krijg je er wel 5 euro af

1,5 de prijs als je het nergens goedkoper kan kopen :S volgens mij is de prijs dan gewoon 20 euro :)

[ Voor 14% gewijzigd door 0fbe op 02-07-2004 21:39 ]

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:10
wtf is een riser ????

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:39
Een Dingetje waarmee je bijv je AGP slot onder een hoek van 90 graden kan zetten (dus je Video kaart Horizontaal tov je Moederbord)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

Exigence

dnkroz

Google.nl -> riser

Afbeeldingslocatie: http://www.casetronic.com/Product/Barebone/2677RVIA/images/riser%20card-600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pci-card.com/ibm-pc-riser.jpg

:Y)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:40

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Use the search of google.
A circuit board that is also known as a riser card that connects directly into the computer motherboard and provides the ability for additional expansion cards to be added to the computer. Riser boards were used with LPX motherboards and today are rarely used with the introduction of ATX motherboards that allow expansion cards to be connected directly to the computer.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Die gebruikten ze toch ook op van die oude Compaqs? Ik heb ze wel eens gezien.

• Tux
  • Laatst online: 23-11 21:45

Tux

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 21:50:
Inderdaad, want in de desktopmodellen kunnen ISA en PCI kaarten niet verticaal staan omdat de kasten te laag zijn.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:11

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 21:50:
Compaq gebruikt ze ook vrij vaak. Ik heb hier nog een deskpro 2000mmx staan en die heeft dat ook. Ibm had dat ook.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• m-m
  • Niet online

m-m

Ze zijn nou eenmaal zeldzaam dus kost het wat meer.
Nogmaals een slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.