Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

agp converter------>horrizontaal naar vertikaal

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb ooit eens een casemod (miss op GoT) gezien waarin een gast een soort converter gebruikte en hiermee zijn normaal horrizontaal geplaatste videokaart vertikaal zette. Ik kan nergens iets terugvinden hierover en ik weet ook niet hoe hij het precies noemde.
Nu ga ik binnekort mijn computer ook modden. Aangezien ik een shuttle barebone heb en ik mijn mobo vertikaal wil zetten en weinig ruimte heb (wat een zin :+ )
wil ik mijn videokaart vertikaal plaatsen zodat hij in mijn kastje past.

Ik heb wel wat gezocht met GoT search en google maar aangezien ik de naam van het tooltje niet weet en al mijn verzonnen, mogelijke namen niets nuttigs opleverden wil ik aan jullie vragen of er een winkel/bedrijf is die deze converters verkoopt en zo ja welk bedrijf?

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dit heet een AGP riser, moet zat over te vinden zijn dacht ik zo :)

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
dankje als ik de naam heb wel ja, deze kan dicht

Verwijderd

die kerel bouwde zijn pc in een audio toestel of zoiets. Had gewoon zijn agp slots verlengt dus kaartje opofferen om die draadjes op te solderen. En een slot om de draadjes weer aan elkaar te maken en beeldkaartje insteken. Zal een leuk pruts werk zijn :/

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37

Ioniq 5 P45

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gewoon een riser dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.