^^ kick ^^
Precies hetzelfde probleem hier... ben aan het overkopiëren van de ene HD naar de andere... gaat pokketraag, flink geratel en regelmatig dat uitroeptekentje in de systray.
Ruimtegebrek kan niet, beide HD's zijn voor ruim driekwart leeg.
Ik snap er niets van, waarom werkt het niet?
-- Edit: er staat trouwens niets in het eventlog. En na het annuleren van het kopiëerproces blijft de HD nog vrolijk een tijd doorratelen. Beide HD's staan ook gewoon op UDMA6, dus dat is het probleem ook niet.
-- Edit #2: ik zal voor de zekerheid Powermax maar 's op die tweede HD loslaten.
-- Edit #3: conclusie Powermax -> "Congratulions! Your drive is certified error-free!"
Kortom: WTF is dat geel icoontje (plaatje staat al in dit topic zag ik)??? En waarom gaat het kopiëren zo moeizaam? Een tijd terug had ik de bestanden (gig of 40) van HD1 naar HD2 gekopiëerd, dat ging goed - maar nu moeten ze weer van HD2 naar HD1 en dat wil maar niet?!?
-- Edit #4: 't wordt steeds leuker, nu heb ik ook al een paar keer de melding "uitgestelde schijfbewerking mislukt" gezien, vreemd want de schijven zijn door PowerMax allemaal goed bevonden...
[
Voor 77% gewijzigd door
Wildfire op 25-07-2005 17:47
]