Iemand die illigaal blokjes graast.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:17
Hoi Allen,

Ik werk op een school en het viel mij op een pc op dat er daar Seti@home client gestart werd. Nu heb ik er geen probleem mee als een student dit doet als hij zelf is ingelogd, maar het is not done om deze te installeren en te starten als andere studenten van deze pc willen maken.
Ik zelf draai de koe (RC-5) ook maar alleen onder mijn account en als iemand anders inlogd heeft hij er geen last van. Ik denk wel dat ik weet wie het is, maar weet het niet zeker. Heb al eens eerder een S@H gevonden maar moest deze PC toch imagen dus dat maakte verder niet uit.

Kan ik deze persoon ergens aangeven zodat er wat mee gedaan wordt? of wat moet ik ermee doen?

Nee ik ga hier zijn S@H account niet vermelden.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Loopt het jou in de weg? Zo niet, let it slide... Zo wel, it afdeling die persoon laten aanspreken

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• ge-flopt
samo-arne schreef op 02 juli 2004 @ 19:25:
Loopt het jou in de weg? Zo niet, let it slide... Zo wel, it afdeling die persoon laten aanspreken
Het probleem is dat we verder dan zijn account op S@H hem niet verder kunnen herleiden.

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Hebben studenten bij jullie geen accounts waarop ze eerst in moeten loggen? Dat zou schelen in het onderzoek namelijk ;)

Ik heb geen verstand van seti, dus excuseer mij als ik rare dingen roep, maar staat er geen email adres ergens in een ini ofzo? O-)

Als je die gast zelf kan contacten lijkt mij dat de mooiste eerste stap. Als je dit niet kunt dan is het begrijpelijk dat je het zelf hogerop gaat zoeken bij de S@H organisatie.

Ik geloof dat er een hoop PV'ers op reis zijn vanavond, maar er is vast wel iemand hier die er mogelijk meer over weet.

edit: Ah, je hebt net boven mij al een antwoord gepost zie ik ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 02-07-2004 19:28 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Hou op die pc in de gaten welk account de seti sites bezoekt (temp. internet files) dan kom je achter de account op de pc en tijdstippen.... en spreek hem dan aan.

Die seticlient draait toch wel voor DPC? :+

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Kijk.... natuurlijk wel op reis maar de gemiddelde nerd gaat echt geen 10 meter bij zijn PC weg hoor :P

@geflopt: doe me een lol en mail de gegevens even door naar redvox@dutchpowercows.org , hij kan dan even kijken of het een illigal install is en of (en wat) het gevolg zou moeten zijn :)

Bedankt voor het melden ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• ge-flopt
Ik zal er maandag eens naar gaan kijken. Even die complete dir maar eens naar redvox toe sturen. THX

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

ge-flopt schreef op 02 juli 2004 @ 19:38:
Ik zal er maandag eens naar gaan kijken. Even die complete dir maar eens naar redvox toe sturen. THX
idd, geef me maar een mailtje met wat info, dan gaan we dat uitzoeken :)

• ge-flopt
Mail verstuurd

Verwijderd

Quilliotine geinstallleert !!

• RedVox

RedVox

Universe Radio!

Ik ga desbetrefend persoon een mailtje en vaderlijk gesprek geven :)

• RedVox

RedVox

Universe Radio!

Een en ander is in behandeling, en iemand zit op zijn knieen vergeving te bidden :P
Draadje mag van mij op slot.

[ Voor 18% gewijzigd door RedVox op 05-07-2004 14:02 ]

Verwijderd

tssss mag ik niet eens mijn nieuwe quilliotine uitproberen ?? fraaie pv hoor :( :( :D :P

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:02:
tssss mag ik niet eens mijn nieuwe quilliotine uitproberen ?? fraaie pv hoor :( :( :D :P
Oefen jij nou maar op mijn persoontje... daar had je toch al zin in :P

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[punt]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.