Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met het spel Far Cry. Soms, als ik even gespeeld heb, dan freezet mijn systeem soms bij het laden. Ik hoor dan gekrak uit mijn speakers, en niets reageert meer.
Heeft iemand dit probleem ooit ook weleens gehad? Weet die iemand misschien ook de oplossing ervoor?
Heb dit systeem:
- MSI 266 K7T Pro2-RU
- AMD Athlon XP 1800+
- 512 DDR 2100, 266mhz
- Sapphire 9800 Pro
- Maxtor 60 GB, 7200 rpm, 2 MB Cache
- Maxtor 200 GB, 7200 rpm, 8 MB Cache
- Sound Blaster Audigy 2
- Lite-On DVD-speler
- Plextor 24x CD-brander
- Logitech Cordless Navigator (optical)@USB
- Netwerkkaartje; Realtek RTL8139
Een biosupdate kan niet, want dan krijg ik rare problemen bij het opstarten, ik heb de Catalyst 4.6 en de laatste drivers voor mijn Audigy en cordless setje.
N.B.: Dit probleem had ik ook al met mijn Geforce 3 Ti 200, soms freezet ie, soms niet. Maar dus alleen als ik een gesavede game load.
- Heb geprobeerd om AGP size van 64 naar 32 te zetten; geen effect.
- Auto detect settings ipv high; geen effect.
Bvd!
Ik heb een probleem met het spel Far Cry. Soms, als ik even gespeeld heb, dan freezet mijn systeem soms bij het laden. Ik hoor dan gekrak uit mijn speakers, en niets reageert meer.
Heeft iemand dit probleem ooit ook weleens gehad? Weet die iemand misschien ook de oplossing ervoor?
Heb dit systeem:
- MSI 266 K7T Pro2-RU
- AMD Athlon XP 1800+
- 512 DDR 2100, 266mhz
- Sapphire 9800 Pro
- Maxtor 60 GB, 7200 rpm, 2 MB Cache
- Maxtor 200 GB, 7200 rpm, 8 MB Cache
- Sound Blaster Audigy 2
- Lite-On DVD-speler
- Plextor 24x CD-brander
- Logitech Cordless Navigator (optical)@USB
- Netwerkkaartje; Realtek RTL8139
Een biosupdate kan niet, want dan krijg ik rare problemen bij het opstarten, ik heb de Catalyst 4.6 en de laatste drivers voor mijn Audigy en cordless setje.
N.B.: Dit probleem had ik ook al met mijn Geforce 3 Ti 200, soms freezet ie, soms niet. Maar dus alleen als ik een gesavede game load.
- Heb geprobeerd om AGP size van 64 naar 32 te zetten; geen effect.
- Auto detect settings ipv high; geen effect.
Bvd!
[ Voor 6% gewijzigd door Atomius op 02-07-2004 19:20 ]