Toon posts:

Windows xp install problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc staan van een bekende.
een packerdbell.

Nu stond daar win xp home op. maar de pc was vast gelopen en windows starte moeilijk op (alsmede door de vele verzamelde spyware)

Nu probeer ik er windows xp op te zetten en kreeg steeds de paged_in_non_paged blauwe scherm na het laden van de fat en ntfs kernel. of de irql of iets dergelijks (0x00000000A) dit bleek dus verkeerde drivers te zijn of niet goed ondersteunende hardware.. alle pci kaarten eruit gehaald en toen liep de installatie helemaal vast bij het scherm dat je op F8 moest drukken (eula scherm). of bij het kiezen wat je wou doen (enter om xp te instaleren C partitie verwijderen etc.)

alleen een harde reboot kon de pc weer aan krijgen (reset knop ontbreekt 8)7 )

nu geprobeerd windows 2000 te instaleren en dit ging zonder problemen op 1 of andere manier :? .
Nu geprobeerd windows xp te instaleren door middel van een upgrade vanaf 2000 maar nu geeft ie de fout aan "een thread heeft geprobeerd een bron vrij te geven, waarvan de thread geen eigenaar is." 0x0000000E3.. hier heb ik eigenlijk niks op weten te vinden.

de hardeschijf heb ik gecheckt met seatools (hardeschijf van seagate) en hier bleken geen fouten in te zitten. het geheugen.. sd-ram blijkt volgens mem-test ook al geen fouten te hebben..

wat is nu het probleem met windows xp (meerdere cd's geprobeerd, ook legale versie O-) ), maar het mocht allemaal niet baten

Heeft iemand eenig idee windows xp op deze machine te zetten

(het betreft hier een Imedia 6211VL)