Toon posts:

CSS probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik ben een menu aan het maken met behulp van css. In IE werkt het menu wel goed. In Mozilla werkt de "mouseover" wel, maar werkt de link niet. Je kan dus nergens op klikken.

Ik heb de search gebruikt maar heb het antwoord nog niet gevonden. Dit is de code die ik gebruikt voor link:

<tr><a href="index.php?id=2"><td height="20" align="left" class="menuright" onMouseOver="this.className='menuright_aan'" onMouseOut="this.className='menuright'"> > Home</td></a></tr>

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij mag je de volgorde <tr><a><td></td></a></tr> niet.

Haal voor de gein je pagina eens door de W3C Validator heen :)

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 22:13

Spruit_elf

Intentionally left blank

:| .....

die a moet in de td zitten niet andersom , dit is geen correcte html
offtopic:
edit osiris is me voor..

bovendien zou ik ul en li gebruiken voor zoiets, geen tables
en javascript is niet persee nodig als je een css menu wil maken
ik zou zeggen ga terug naar school www.w3schools.com om html te leren en kijk eens naar display: none; icm met li:hover li{display: block;}

Die > voor home moet je vervangen door de juiste entity code, deze &_gt; << zonder _

[ Voor 32% gewijzigd door Spruit_elf op 02-07-2004 19:04 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Verwijderd

Topicstarter
mrcactus schreef op 02 juli 2004 @ 18:59:
:| .....

die a moet in de td zitten niet andersom , dit is geen correcte html
offtopic:
edit osiris is me voor..

bovendien zou ik ul en li gebruiken voor zoiets, geen tables
en javascript is niet persee nodig als je een css menu wil maken
ik zou zeggen ga terug naar school www.w3schools.com om html te leren en kijk eens naar display: none; icm met li:hover li{display: block;}

Die > voor home moet je vervangen door de juiste entity code, deze &_gt; << zonder _
erg dom van me ja, heb die a in de td gezet en nu werkt ie wel.... bedtijd voor mij volgens mij :/ :P

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:08:
[...]

erg dom van me ja, heb die a in de td gezet en nu werkt ie wel.... bedtijd voor mij volgens mij :/ :P
Als je ff lekker hebt lopen (X)HTML-en en ff een break neemt ofzo, haal dan de pagina eens door de W3C Validator (die ik net ook al gaf) heen. Erg handig om dit soort kleine foutjes eruit te halen :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

idd, leer eerst decent HTML en gebruik de validator

wb li:hover - dat werkt nog steeds niet in IE (och, de specs zijn pas zo'n 6 jaar oud) dus is niet echt een praktische tip - je zit dus wb IE-support vaak nog wel vast aan wat JS.

verder /basic enzo

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.