Ik zoek NiMH batterijen voor mijn digitale camera. Weet iemand een site of kan iemand mij er meer over vertellen? Ik zoek batterijen met een capaciteit van rond de 1600 mAh.
Mvg,
Q.
Mvg,
Q.
Verwijderd
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
NETJES.......... Indeed... GP's zijn ook de gevallen die ik heb gezien van 1700 mAh....Op zondag 24 december 2000 16:28 schreef psygho het volgende:
Ik heb 4x1600mha nimh bij de "elctronica boer om de hoek" voor 31,25:) ik gebruik ze ook voor mijn phillips esp60 digicam (deze heeft een tft schermpje:STROOMVRETER)
maar kan er met een beetje klooien toch wel zon 4 to 7 uur mee werken:)
//edit
merk GP
//edit
GP batterijen zijn wel erg goed maar als die niet aan je verwachtingen voldoen moet je idd eens bij de HEMA gaan kijken. Dat het opladen lang duurt ligt aan je lader, koop een snellader. Ik heb ook een snellader met ontlaadfunctie van de HEMA en daar moet je de capaciteit instellen van de batterij. Alleen gaat die maar tot 1100 mAh.Op donderdag 28 december 2000 13:57 schreef [- Q -] het volgende:
Ik kom alleen maar van die GP powerbank rotzooi tegen:
- oplader heeft capaciteit van 4 maar kan er maar 2 tegelijk laden
- batterij + oplader als pakket maar batterijen zijn maar 1350 mah (ik wil 1500 of 1600)
- opladen duurt zeer lang.
Kan iemand (Femme?) misschien een merk lader en batterij noemen?
Mvg,
Zeur euh. Q.
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq