Toon posts:

NiMH batterijen voor Digifototcamera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek NiMH batterijen voor mijn digitale camera. Weet iemand een site of kan iemand mij er meer over vertellen? Ik zoek batterijen met een capaciteit van rond de 1600 mAh.

Mvg,

Q.

Verwijderd

Bedoel je die dingen voor de ddcamera's van sony. Ik moest er ook een keer zo'n ding kopen. Heb ik bij de Vobis gedaan.
Ik was F100,- piek kwijt!!!!! voor 1 zo'n klote-batterijtje. Maar dat was geloof ik niet wat je wilde horen, of wel?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
(jarig!)
Ik heb vorige week 1100mAh batterijen gekocht, Varta, voor 12,50 per setje van 2, op de zwarte markt

Verder zijn die dingen best wel duur normaal dacht ik, en 1600 is wel errug hoge capaciteit

Verwijderd

Ik las iets in de Computer Totaal over die batterijen. Ze zijn nogal slecht verkrijgbaar, maar in de Hema zouden ze die dingen verkopen.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Bij Display hebben ze 1700 mAh's voor zo'n 50 gulden meen ik.....

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 22:57
Ik heb 4x1600mha nimh bij de "elctronica boer om de hoek" voor 31,25:) ik gebruik ze ook voor mijn phillips esp60 digicam (deze heeft een tft schermpje:STROOMVRETER :()
maar kan er met een beetje klooien toch wel zon 4 to 7 uur mee werken:)

//edit
merk GP
//edit

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor merk was dat? Ik was btw vergeten te vermelden dat ik naar AA size batterijen zoek.

Mvg,

Q.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 24 december 2000 16:28 schreef psygho het volgende:
Ik heb 4x1600mha nimh bij de "elctronica boer om de hoek" voor 31,25:) ik gebruik ze ook voor mijn phillips esp60 digicam (deze heeft een tft schermpje:STROOMVRETER :()
maar kan er met een beetje klooien toch wel zon 4 to 7 uur mee werken:)

//edit
merk GP
//edit
NETJES.......... Indeed... GP's zijn ook de gevallen die ik heb gezien van 1700 mAh....

Kijk trouwens voor de aardigheid ook eens in de Conradgids... daar staan ze ook in

Verwijderd

Topicstarter
Hebben mensen goede ervaring met die GP powerbank batterijen? die lader + 4 1300 mah batterijen kost zo'n 60 gulden, maar werkt het ook prettig en gaan ze lang mee?

Q.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb ze gewoon gehaald bij de elektrozaak hiero in dit fantastische dorp. Als ze daar al verkrijgbaar zijn, zou je verwachten dat ze inmiddels ook wel in de rest van Nederland verkrijgbaar zijn :).

NiMH batterijen gaan véél langer mee dan normale alkaline batterijen, dus ik zou ze zeker kopen. De oplader was bij mij bdw 50 piek en de batterijen 30 per 4.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom alleen maar van die GP powerbank rotzooi tegen:

- oplader heeft capaciteit van 4 maar kan er maar 2 tegelijk laden
- batterij + oplader als pakket maar batterijen zijn maar 1350 mah (ik wil 1500 of 1600)
- opladen duurt zeer lang.

Kan iemand (Femme?) misschien een merk lader en batterij noemen?

Mvg,

Zeur euh. Q.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-03 12:54

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 28 december 2000 13:57 schreef [- Q -] het volgende:
Ik kom alleen maar van die GP powerbank rotzooi tegen:

- oplader heeft capaciteit van 4 maar kan er maar 2 tegelijk laden
- batterij + oplader als pakket maar batterijen zijn maar 1350 mah (ik wil 1500 of 1600)
- opladen duurt zeer lang.

Kan iemand (Femme?) misschien een merk lader en batterij noemen?

Mvg,

Zeur euh. Q.
GP batterijen zijn wel erg goed maar als die niet aan je verwachtingen voldoen moet je idd eens bij de HEMA gaan kijken. Dat het opladen lang duurt ligt aan je lader, koop een snellader. Ik heb ook een snellader met ontlaadfunctie van de HEMA en daar moet je de capaciteit instellen van de batterij. Alleen gaat die maar tot 1100 mAh.

En, waarom moet Femme een antwoord geven?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Dat hij misschien merk lader en merk batt kan noemen, maar ik denk dat het niet meer nodig is:

Ik zag op gppowebank dat ze nu een setje (lader + batt) verkopen met 1600 mah batterijen ipv 1300. Het laden duurt nog wel steeds lang. 16 uur om 4 stuks vol te laden?!!

Verwijderd

Wij hebben een Nikon Coolpix 990 op de zaak, en gebruiken daarbij Friwo rechargeable cells icm een Hama lader.

Verwijderd

ik heb vorige week bij mediamarkt in rotterdam 4 x 1600 Mah FRIWO batterijen en een lader gekocht, voor 79 piek

los zijn de batterijen 49,00
en een snel(ont)lader is 99 pieken...
allemaal van FRIWO
standaard lader duurt zo'n 5 uur
quickding doet ontladen->laden in 2,5 uur

Verwijderd

Mediamarkt, voor degene die het nie wisten, Rotterdam,Amsterdam en leeuwarden

Verwijderd

Topicstarter
Als ik niet in de buurt kan slagen zal ik daar ook eens kijken. Ik zal in iedergeval posten waar ik wat het aangeschaft. Voor de andere sukkels like me die niet instaat zijn zelf een setje nimh batterijen + lader te vinden voor een redelijke prijs.
Pagina: 1