Toon posts:

[mp3] Kunne niet meer nummers op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morge op vakantie en aangezien mijn cdspeler kapot is had ik al mijn mp3s verkleint naar 64kbps zodat ik er lekker veel op mijn mp3 speler kon zetten (128mb). Maar nu krijg ik de melding "To many file entries. FAT-12 supports 124 files of DOS name" en wil er vervolgens niet meer nummers opzetten, momenteel staan er 45 mp3s op. er zouden er toch meer op moeten kunnen :? Ik heb hem al geformateerd en alles opnieuw erop gezet maar kreeg weer dezelfde melding, ik zet de mp3s er trouwens met het bijgeleverde programma GROOVE erop en ik heb een chic mp30 mp3 speler. ik hoop dat iemand me kan helpen voor morge? :'( anders word het een saaie reis naar spanje :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 18:54 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Wazige melding. FAT12 wordt vooral op floppies gebruikt en kan maximaal 16 MB aan gegevens bevatten.

Kan je MP3 speler ook als memory stick benaderen? Dan kan je ze direct erop kopieren.

Welke speler heb je precies?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 16:33

Nakebod

Nope.

Heb wel een idee, maar denk dat je daarmee je speler vernageld.. formateren naar fat16, of zelfs fat32, maar denk niet dat dat gaat werken.
Ander idee, als het mp3 albums zijn? de losse nummers achter elkaar plakken, dan maar wat lastiger skippen naar volgende nummer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

kan je hem ook op fat16 formatteren?

Verwijderd

Topicstarter
Nakebod schreef op 02 juli 2004 @ 18:45:
Heb wel een idee, maar denk dat je daarmee je speler vernageld.. formateren naar fat16, of zelfs fat32, maar denk niet dat dat gaat werken.
Ander idee, als het mp3 albums zijn? de losse nummers achter elkaar plakken, dan maar wat lastiger skippen naar volgende nummer.
jah dan moet ik dat maar doen :( en nee dat formatteren naar fat16/32 doe ik maar niet :+ tenminste niet als er een kans is dat ik hem vernaggel. mischien iemand nog een andere oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 18:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
wokkie15620 schreef op 02 juli 2004 @ 18:43:
Wazige melding. FAT12 wordt vooral op floppies gebruikt en kan maximaal 16 MB aan gegevens bevatten.

Kan je MP3 speler ook als memory stick benaderen? Dan kan je ze direct erop kopieren.

Welke speler heb je precies?
hmm neeh dat lukt niet, komt niets van removeble disk ofsow te staan zoals bij mn digitale camera..

ben nu trouwens ff weg, diplomauitrijking :d

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 18:54 ]

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02 03:13

Def_Os

Erjuh!

Ik had hetzelfde probleem met mijn Creative MuVo2, 1,5 Gb. Probeer de files eens over een aantal mappen te verdelen (als je speler deze ondersteunt). Werkte voor mij.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Pagina: 1