Toon posts:

Verkooppunten Ipod Mini Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Mochten mensen vragen over de iPod Mini hebben, dan mogen ze een nieuwe en SPECIFIEK topic openen nadat ze uiteraard eerst hebben uitgezocht of het niet domweg op de site van Apple staat en/of in dit topic en/of ergens anders."

Het is april (sorry juli, waarom zeg ik altijd wat ik niet bedoel? :?), maar de enige verkoper die ik aan de telefoon heb gekregen met de vraag wanneer ze de ipod mini binnen zouden krijgen wist geeneens wat het was. :?

Anyways, waar kan ik dat ding vinden? *zucht*

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Hij is NIET te koop in Nederland, het is Juli en hij wordt waarschijnlijk pas in september verkocht.

Richtdatum was 14-juli.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei...dit zal Chem niet leuk vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

datum ipod mini

Het grote iPod Mini Topic
Chem
Mjah, het gaat dus nog steeds nergens over.

Jammer van het topic, en weeraanmelden's poging de boel recht te trekken - maar dit topic verzand in een UTFS en RTFM topic. En dat is nutteloos.

Mochten mensen vragen over de iPod Mini hebben, dan mogen ze een nieuwe en SPECIFIEK topic openen nadat ze uiteraard eerst hebben uitgezocht of het niet domweg op de site van Apple staat en/of in dit topic en/of ergens anders.
3x raden wat voor vraag je stelt, juist, een UTFS vraag en blader eerst de andere topics door aub :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:45
Zou dit feitje dan mischien in Het grote iPod Mini Topic in de openingspost kunnen komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:47
inderdaad ik snap ook wel dat die vraag al 100x langs is gekomen. maar dan ga je zoeken en dan vind je wel het topic waar het in staat maar dat is dan weet ik hoe veel pagina's lang... dan heb ik ook zoiets van ik ga een beetje dat hele topic doorlezen dan ben je ook weer een uur verder. Als daar dan een oplossing voor is dan is er een goede reden om dit topic een slotje te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gewoon even snel door lezen ben je echt een uur mee bezig hoor. En je kunt altijd nog zoeken met CTRL-F in de tekst naar het-geen wat je zoekt. Maar opzich zou het wel handig zijn om deze gegeven in het begin van de ipod-mini topic te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
XKB schreef op 02 juli 2004 @ 18:32:
Hij is NIET te koop in Nederland, het is Juli en hij wordt waarschijnlijk pas in september verkocht.

Richtdatum was 14-juli.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NomoDigger schreef op 02 juli 2004 @ 19:41:
Zou dit feitje dan mischien in Het grote iPod Mini Topic in de openingspost kunnen komen te staan?
Nee. (Ja er staat dus Juli, mag je raden welke maand het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Homedisc schreef op 02 juli 2004 @ 18:43:
datum ipod mini

Het grote iPod Mini Topic

[...]

3x raden wat voor vraag je stelt, juist, een UTFS vraag en blader eerst de andere topics door aub :)
Een UTFS. ja een UTFS. Als er dan ook nog ff bij uitgelegd zou staan wat dat is, dan zou dat heel erg nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
savale schreef op 02 juli 2004 @ 22:58:
inderdaad ik snap ook wel dat die vraag al 100x langs is gekomen. maar dan ga je zoeken en dan vind je wel het topic waar het in staat maar dat is dan weet ik hoe veel pagina's lang... dan heb ik ook zoiets van ik ga een beetje dat hele topic doorlezen dan ben je ook weer een uur verder. Als daar dan een oplossing voor is dan is er een goede reden om dit topic een slotje te geven
Ik HEB van "het grote mini ipod topic" de eerste twee en de laatste pagina gelezen en de zoek optie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
-Skyhawk- schreef op 02 juli 2004 @ 23:02:
Gewoon even snel door lezen ben je echt een uur mee bezig hoor. En je kunt altijd nog zoeken met CTRL-F in de tekst naar het-geen wat je zoekt. Maar opzich zou het wel handig zijn om deze gegeven in het begin van de ipod-mini topic te zetten.
ok dat is misschien wel zo maar je begriijpt wel dat het niet voor de hand ligt dat iedereen dat als eerste gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 23:15:
[...]

Ik HEB van "het grote mini ipod topic" de eerste twee en de laatste pagina gelezen en de zoek optie gebruikt.
haha ik sta aan jouw kant hoor :) mij hoef je niets uit te leggen. De Ipod Mini is gewoon ff een hot item op dit moment dus ik hoop dat er wat aan gedaan wordt. desnoods een topic waar geen reacties mogelijk zijn maar waar wel de laatste nieuwtjes worden gepost over de ipod mini enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ach, en als je het snel wilt hebben ga je gewoon naar een dealer bij jou in de buurt en die kan hem vast wel reserveren voor je. Bij ons is het iig geen probleem, we hebben er al een flink aantal binnen. :)

www.apple.com/nl/buy

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus pas in September :( en voor hoeveel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 18:26:
Dus pas in September :( en voor hoeveel ?
UTFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

En ook dit topic gaat weer dicht.

Geweldig, er is echt vordering te bespeuren. NOT.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.